hey gasten iemand tips voor mij hoe ik low budget zonder lampen enzo maar met gewone cv en normaal licht binnen een plantje kan uitbroeden?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
low budget iemand tips
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: low budget iemand tips
Je kan over een paar maanden een plantje op de vensterbank zetten. Echter houdt een raam een hoop bruikbaar licht tegen van de zon.
Niet een beste opstelling als je het mij vraagt, beter maak je gewoon een kastje met wat spaarlampjes / Tl buizen erboven[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
-
Spaarlampen heb je vast, en anders zijn die met subsidie te ritselen. hokje kan je maken van een keukenkastje, 'n ouwe pc levert ventilatie. zie de micro-sectie, staan erg inventieve dingen tussen !Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Idd zoals moreweed ook al zei , inventieve dingen staan overal op het forum.
Vraag bijv aan een vriend of kennis een TL bak , dan heb je al licht wat al beter is dan je nachtlampje.
Ga naar de plaatselijke bouwbedrijven , en vraag of je mag kijken in hun afvalcontainer.
Je zult zien wat voor mooi hout je kan gebruiken om iets te maken , en mag je het echt wel gratis meenemen.
Computerfans kan je overal wel gratis krijgen bij een vriend of familielid.
Edit: Ik heb maar even een nieuwe "Thread" gemaakt met tips voor Low & No budget.
Misschien is het makkelijker alles in 1 post.
Comment
-
Nee Draaihaai, het is verloren moeite met halogeenlampjes. Spaarlampen of TL werken prima en vallen ruim in de low budget sector. Het wiel is al uitgevonden, het zou kunnen helpen als je de gebruiksaanwijzing eens doorspit > de microsectie dus.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment