Hey mede stonors!!
Ik wil na enige jaren van duur blowen en bagger weed uit de shop roken zelf gaan kweken, micro wel te verstaan.
Nu heb ik hier leuke tips n tricks gevonden over het micro kweken en heb ik hieruit een soort van plan gemaakt.
Dit is ongeveer hoe ik het in mijn hoofd heb.
Zaden
Ik ben van plan om Lowlife Autoflower: Blueberry te gaan bestellen, deze lijken mij wel heel relaxt + blueberry is F*ck*n naais.
Licht
Ik denk dat ik 23W 827 phillips tornado spaarlampen ga gebruiken
grond
florentus voor terras-en balkonplanten ga ik waarschijnlijk gebruiken
Voeding
Voeding weet ik niet zeker...hier heb ik te weinig over gelezen bij micro kweken
Ruimte
Over de ruimte kan ik nog weinig over vertellen omdat ik nog opzoek ben naar een gratis()/goedkoop kastje om in te kweken(ouwe tvmeubel of iets dergelijks)...Ik weet wel dat ik hem niet hoger wil hebben dan 1 meter.
Voor de rest ook gedacht aan bijv. stroom/luchtcirculatie/nokialaders/etc etc
Omdat ik nog nooit een kweekje heb gedraaid word dit voor mij lekker spannend
Nu wil ik aan jullie vragen voor wat tips n tricks/opmerkingen/commentaar/weet ik veel wat over mijn "opstelling".
Ook heb ik nog een paar kleine vraagjes
1. hoeveel spaarlampen ik nodig zou hebben voor 2-3 planten per keer.
2. over voeding heb ik niets gelezen, gebruik je dat wel bij een micro kweek? of kan met microkweek ook biologisch worden gekweekt(dus geen voeding) ?
maybe komen er nog wel meer vragen bij, maar dat zien we vanzelf
Alvast bedankt en kweek / smoke ze
Ik wil na enige jaren van duur blowen en bagger weed uit de shop roken zelf gaan kweken, micro wel te verstaan.
Nu heb ik hier leuke tips n tricks gevonden over het micro kweken en heb ik hieruit een soort van plan gemaakt.
Dit is ongeveer hoe ik het in mijn hoofd heb.
Zaden
Ik ben van plan om Lowlife Autoflower: Blueberry te gaan bestellen, deze lijken mij wel heel relaxt + blueberry is F*ck*n naais.
Licht
Ik denk dat ik 23W 827 phillips tornado spaarlampen ga gebruiken
grond
florentus voor terras-en balkonplanten ga ik waarschijnlijk gebruiken
Voeding
Voeding weet ik niet zeker...hier heb ik te weinig over gelezen bij micro kweken
Ruimte
Over de ruimte kan ik nog weinig over vertellen omdat ik nog opzoek ben naar een gratis()/goedkoop kastje om in te kweken(ouwe tvmeubel of iets dergelijks)...Ik weet wel dat ik hem niet hoger wil hebben dan 1 meter.
Voor de rest ook gedacht aan bijv. stroom/luchtcirculatie/nokialaders/etc etc
Omdat ik nog nooit een kweekje heb gedraaid word dit voor mij lekker spannend
Nu wil ik aan jullie vragen voor wat tips n tricks/opmerkingen/commentaar/weet ik veel wat over mijn "opstelling".
Ook heb ik nog een paar kleine vraagjes
1. hoeveel spaarlampen ik nodig zou hebben voor 2-3 planten per keer.
2. over voeding heb ik niets gelezen, gebruik je dat wel bij een micro kweek? of kan met microkweek ook biologisch worden gekweekt(dus geen voeding) ?
maybe komen er nog wel meer vragen bij, maar dat zien we vanzelf
Alvast bedankt en kweek / smoke ze
Comment