Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

centrale afzuiging !!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

centrale afzuiging !!!!

Korting op 420shop
    Beste groene mannen en vrouwen. Heb even een vraag over een afzuiging. Ik wil nu eens proberen om een microkastje te maken en wil die dan op mijn centraleafzuiging van mijn huis aansluiten, kan dit?? Moet ik dan meerdere lucht inlaat gaten maken aan de onderkant ?? En welke spaarlampen zijn eigenlijk het beste om te gebruiken???

Hoop snel te beginnen.

Groet

Re: centrale afzuiging !!!!

Spaarlamp warmwit kleurcode 827 voor de bloei en als je ze ken vinden koudwit voor de groei maar gaat ook prima met enkel warmwit.

De passieve luchtinlaat (de gaten) 2 x zo groot als het gat waar je door afzuigt. Op je centale afzuiging aansluiten kan natuurlijk. Ik zou er wel ook iets van een koolfilter tussen zetten om geen deukvlag buiten te hangen.

Grtz
    Last edited by monty; 4 March 2010, 18:47.

Comment

Bedankt voor de inf. Als mijn grenentv kast af is zal ik er een (foto)rapportage er van maken en er opzetten. Eerst maar even de zaden gaan kopen. Heb je nog advies qua hoeveelheid lampen?? De kast is dus van zwaar grenen, 130 hoog, 90 breed, 55 diep.

Skanks

Comment

Ik heb hier vaak gelezen dat licht gewicht is. Dus hoe meer lampen erin hangen hoe meer de opbrengst.

Ter vergelijk, ikheb zelf (in mijn PC) 4 x 22 watt lampen erin misschien beetje teveel, maar leverd wel weer meer op

Comment

nee hoor , is niet te veel is heel goed zelfs , precies zoals je het zegt licht is gewicht , maar zorg dat je temp in orde blijft

Comment

Thanks voor de reactie. Ben ondertussen begonnen met kweken. Jullie kunnen het vinden onde de volgende link.

Kunnen jullie me misschien vertellen hoeveel afstand er op 200 watt spaarlamp en de planten moet zitten??? Post please onder mijn andere forum.

Progressive

Comment

Bezig...
            X