Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat voor led....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wat voor led....

Korting op 420shop
    Kunnenjullie mij de destbetreffende type led verlichting adviseren voor mn kastje 60x60x140.
    120W LFG Spectrabox Pro vind ik best wel duur voor een beginner of is dees SB90R2 ook al genoeg .... Dus wat adviseren jullie te kopen voor 5 plantjes

grtz

Re: wat voor led....

Een 100 of een 150W HPS lamp
    Enkele TL balken van 18W naast elkaar
    Maar toch geen led

Comment

Als je met Led gaat werken zal je toch je portomonnee moeten trekken..je zult toch minstens 90 watt moeten hebben en dan ben je zeker al een honderdje of 3 kwijt. Ik ben ook van mening dat je beter met SL/TL kunt werken.

grtz

Comment

Hmmm..

Mischien hebben jullie wel gelijk en ga ik over op led als ik wat meer ervaring heb, wat voor type tls heb ik nodig ? qua licht temperatuur ik hoor dat er verschillende maten types zijn, verder wat is voordeliger tls of zon 250 wat lamp

grtz

Comment

Oei, een min 1 voor m'n vorig antwoord

Als led eenmaal op punt zou geraken (volgens mij nooit), dan zou ik het toch aan geen beginnend kweker adviseren!!!
          Kweken heeft al zoveel met de kweker te maken, dat led geen uitkomst kan bieden voor een beginner.
          Ga voor hps als je er iets wil afhalen, TL is al niet makkelijk om boven de 0.5gr/W te geraken...dus wil je wiet???...ga voor hps

Succes

Comment

je kan het altijd ook zelf maken natuurlijk
            eurotje of 60 en je hebt genoeg voor 300 ledjes

Comment

Tuurlijk darkiess...
              Iedere boer maakt zijn eigen tractor..., zeker de beginnende boeren

Comment

Gewoon 250w hps , zal aankoop/verbruik/opbrengst de beste resultaten halen denk ik.

Comment

Oke na het lezen van verschillende post ben ik tot het besluit gekomen om te gaan kweken met SL lampen. gister 8 lampen gekocht van 23 watt (mooie kleine) van 3.60 per stuk plus montage spul en reflector kwam ik totaal op 63 euries. na het monteren schrok ik van de hoeveelheid licht in mn kast zag gelijk vlekken hehe ik kan niet wachten om mijn dames in het licht te zetten.ben vandaag bezig om ventilatie te maken uitlaat boven inlaat onder door gebruik te maken van een acculader en 3 tal pc fans. nu kom ik op de volgende vraagjes:

1 wat is beter om met zaad te beginnen of stekkies
                  2 hoe meet ik het goedkoopst de EC en Ph waarde

grtz Skunkie

Comment

ahlehhopah,

mijn mening is zaad, duurt wat langer maar geen insleep van spint en dergelijke wel een penwortel en betere opbrengst dan een stek
                    maar das mijn hobby mening.

op aarde en een goede groene vinger kan je zonder meters
                    gewoon goed kijken.

Grtz

Comment

Mocht je in de gelegenheid zijn om regenwater op te vangen, dan zou dat mooi meegenomen zijn. Leidingwater heeft een pH van 8 of hoger, regenwater heeft, afhankelijk waar je woont, een pH van ongeveer 5. Ik geef de voorkeur aan een iets te zuur medium boven een basisch medium.

Comment

Bedankt voor de replys Vandaag ben ik naar Nijmegen gereden om mijn dames op te halen 5 x femalische lemonskunk (ik heb ze al namen gegeven ook Skunkie, Elsje, Jees, gersom, Jeremy) allemaal World of warcraft namen hehe) en 10 gemixd allemaal voor 30 euries bij een grow shop 6 potten met onder schotel, thermometer en een kweek bak voor mijn zaadjes totaal 60 euro en shit happends een parkeer boete van 53 euro shit. Daarna gamma voor radiator folie en tochtstrip en 20 euro.

Nu een kopje thee en sleutelen hoop vanavond al men meisjes wakker te laten worden

Comment

o en bij men 1e worteltjes maak ik fotos

Comment

Je hebt spaarlampen gekocht zei je?
                            heb je goed op de kleurcode gelet? niet dat je nu 20 x 940 hebt gekocht..
                            grtz

Comment

Staat er niet op wat er wel op staat is 23w 1370lm lichtkleur warmwit
                              je laat me schrikken

Comment

Bezig...
                              X