Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 vragen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 vragen

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

Ik heb een tweetal vragen:

- Ik heb mijn kweek pc gestart en even doorgetest, maar ik kom uit op een temperatuur van 32 graden.... Wat kan ik hieraan doen en is dit wel een beetje representatief? (had namelijk alleen de meter erin en niet in schaduw of iets dergelijks.

- Ik heb ook mijn lampen heel dicht op de radiator isolatie c.a. 1 mm kan dit kwaad? Heb wel gemerkt dat het heel warm word aan de boven kant (door dit isolatie heen).

Alvast bedankt.

Re: 2 vragen

Deze temperatuur is duidelijk te hoog: meer afzuigen/ventileren.
    De lampen: tl, sl, hps?

Comment

Een extra pc ventilator en als het goed is daald je temp. is deze nog te hoog dan een pc ven. met meer vermogen.

Succes ermee.

Comment

hallo ik doe ook aan pc crow je moet zorgen dat je een 12 volt adapter op je ventilator krijgt .
        bij mij is het met licht 26.5 graden en licht uit 17.1
        en me luchtvochtigheid is 45 a 55 %plant groeit zeer goed

Comment

Hey,

Thx voor de input. Ik zal eens sleutelen met de ventilatoren, eerst kijken of het lukt met enkel passieve inlaat mocht dat niet goed werken zal ik nog een ventilator maken. Heb ook gemerkt dat ik veel vermogen velies door de lichtvallen die ik heb..... zal nog even over nadenken.

Ik groei trouwens op spaarlampen, maar dan wel met 4x 22 wat is dat iets te veel?

Comment

Bezig...
          X