Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeerde grond?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verkeerde grond?

    Korting op 420shop
    hallo kwekers, ik heb dinsdag een zaadje super lemon haze onder de aarde gedaan(0,5 cm) maar er is nog steeds niks te zien ik heb als aarde gebruikt potgrond met koemestkorrels en beendermeel maar ik vraag me af of dit wel goed is voor een zaadje? ik heb ze nu onder 2 spaarlampen staan neutraal wit en koud wit met wat houdbaarheids folie erover. kunnen jullie mij vertellen wat er fout is gegaan en wat ik er eventueel aan kan doen om er toch nog wat van te maken?(mischien overpotten in zaai en stekgrond?)

    gr yuyupyup

    #2
    Re: verkeerde grond?

    Hallo,

    ja je kon ze beter in zaai- of stekgrond zetten. Potgrond bevat te veel voeding en zo verbrand je de plantjes. Zaadjes moeten in een temperatuur van 20 graden staan, zaaigrond moet nat staan, maar ook niet te. LV moet normaal gezien aan de hoge kant zijn (hoewel dat nog veel belangrijker is bij stekken, ook zaadplantjes geef je er een betere start door). Maar je hoofdprobleem is die verkeerde grond.

    Grtjs
    Last edited by pedro; 7 March 2010, 23:54.
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

    Comment


      #3
      Re: verkeerde grond?

      hoi,

      bedankt voor de info
      ik heb gisteravond het zaadje opgegraven maar hij was wel uitgekomen en eerst omhoog gegaan maar later is hij naar beneden gegroeit.. dus ik heb hem uit de potgrond gehaalt en in zaai en stekgrond gezet met de 2 kleine blaadjes boven de grond. nu hopen dat dit beter gaat.. ik hou jullie op de hoogte.

      gr.

      Comment

      Bezig...
      X