Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat denk jij?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat denk jij?

    Korting op 420shop
    Ik vroeg me af of onderstaande lampen (link) geschikt zijn om 3 plantjes te doen groeien.
    Ik heb er 2 gekocht om ze gecombineerd met zonlicht te gebruiken om de plantjes te laten groeien.
    Helaas is het zo dat er geen code opstaat :s , maar heb ze even uitgeprobeerd en ze geven een totaal ander soort licht in vergelijking met een spaarlamp die eerder warm licht geeft. Dus ik neem aan dat ik het kleur wel goed zit.

    Nu was mijn vraag of iemand dus met zekerheid kan zeggen of deze lampen geschikt zijn? Iemand enig idee? Of iemand die deze lampen al gebruikt heeft?

    Alvast bedankt


    http://varo.com/product-detail.asp?g...OW%20LI750&ln=

    #2
    Re: Wat denk jij?

    Ja volgens mijn zijn deze te gebruiken .


    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Wat denk jij?

      Denk t ook, al zijn tl's voor de groei handiger.

      Comment


        #4
        Re: Wat denk jij?

        Vind er wel over dat ze 2300 lumen geeft kleurcode ken ik er ook niets van vinden. Denk wel dat ze koud wit geeft omdat ze overal word aangeboden tussen bouwartikelen. In de bouw hebben ze eerder graag koudwit dan warmwit.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Wat denk jij?

          Bedankt voor jullie advies , bij deze ga ik ze ook gebruiken. Ik had idd ook TL lampen kunnen gebruiken ,maar mijn kast is maar 60 breed , dus voor een TL lamp erin te hangen wordt dat wat moeilijk.
          Het is mn eerste kweekje en ik wil het low budget houden , het is meer voor de fun om van je eigen werk de vruchten te plukken (letterlijk dan )

          Comment


            #6
            Re: Wat denk jij?

            Oorspronkelijk geplaatst door Captain Djeppoz View Post
            Bedankt voor jullie advies , bij deze ga ik ze ook gebruiken. Ik had idd ook TL lampen kunnen gebruiken ,maar mijn kast is maar 60 breed , dus voor een TL lamp erin te hangen wordt dat wat moeilijk.
            Het is mn eerste kweekje en ik wil het low budget houden , het is meer voor de fun om van je eigen werk de vruchten te plukken (letterlijk dan )
            haha precies het zelwfde als ik, eerste kweek en zo goedkoop mogelijk, waarin ga jij kweken ?

            Comment

            Bezig...
            X