Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even eine frage

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

even eine frage

Korting op 420shop
    zozo zoals mss een paar van jullie al hadden gelezen ga ik binnekort mijn microkweekje bouwen, het plan voor de kast is er al maar nu had ik toch een paar kleine vraagjes......

bijvoorbeeld, als ik naast tl ook een gloeilamp in de kweek doe kan die gloeilamp dan zorgen voor de juiste temp? of is dit geen fijn licht voor de plant?

en verder ben ik er nog steeds niet helemaal achter wat dwarfen is, ik ben er nu achter dat het iets met het licht te maken heeft maar ik weet dus niet precies hoe het moet.....

verder heb ik ook gelezen dat mensen met een micro kweek "scroggen" wat is dit precies? en moet ik daar rekening mee houden bij het bouwen van mijn kast?

alvast bedankt en smoke on
    So high, I can't come down.

Re: even eine frage

De gloeilamp heeft idd geen enkel nut voor het groeien en bloeien van de plant, geeft enkel warmte af zoals je zegt. Het dwarfen is de zaden direct op 12 uur licht en 12 uur donker laten ontkiemen zodat ze direct bloeien als ze kiemen en daardoor klein blijven.

Het scroggen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ighlight=scrog is een net boven de potten monteren en de plant laten groeien en op het net binden , als het net bijna vol gegroeid is overschakelen op 12/12 cyclus.

Tot uw dienst.

Comment

Bezig...
    X