Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over autoflowering plant (TAIGA)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vragen over autoflowering plant (TAIGA)

Korting op 420shop
    Mijn eerste plantje is vandaag uitgekomen en Ik heb enkele vragen ivb met deze autoflowering soort:

-Welke lichtcyclus moet ik aanhouden met deze autoflowering ? 12/12 of eerste week 18/6 of ....

-welke spaarlamp(en) is het beste voor 2 van deze planten als je weet dat mijn kastje 40 breed ,40 diep en 60 hoog is ?
    En welke kleurcode als je maar 1 lamp wil voor de totaale levensduur van de plant?
    Hoeveel watt en dergelijke ?

K heb desnoods wel plaats voor 2 Spaarlampen in mijn stealthfrigo.

k ga deze autoflowering breed helemaal bio houden ben benieuwd naar het resultaat
    het is mijn allereerste binnenkweek DSC00604.jpgDSC00599.jpgDSC00558.jpgDSC00566.jpg

TIPS ZIjn ALTIJD WELKOM !!!!!

Re: Vragen over autoflowering plant (TAIGA)

Ik ben ook nieuw hier, maar ik dacht dat bij Autoflow planten de lichtcylcus niet uitmaakt hoor... Ze gaan van zelf over van groei naar bloei ...
    Ben benieuwd naar jouw kweekje

Comment

Hoi, ik kweek zelf ook de autoflower Taiga. ( http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er)-speakerbox )
      De growshop waar ik was geweest zei dat je hem gewoon de hele cyclus 18/6 kan laten staan.
      Als spaarlamp zou ik voor kleurcode 827 gaan, dat is goed voor de bloei. Ik heb zelf een standaard spaarlamp van 6W (30watt), maar ik zou als ik jou was voor een tornado spaarlamp gaan van een hoger wattage. Wat het best is weet ik niet, daar zal iemand anders je antwoord op moeten geven. Ik schat zo'n 30W(150W).
      Suc6

Comment

yellow , @ smiths : thxs ja k weet het in ben u aant volgen update ?

k ben ondertussen een spaarlamp gaan halen en idd de tornado van philips ( 20W ) leek mij de beste koop, en heb een fitting gestoken voor een 2 de SL nu steekt er nog een 14 watter in ma de bedoeling is ook een tornado van 20 W of meer .. als de centen er terug zijn. Die 14 watter heb ik uitgedraaid in de gang
        k moet trouwens ook nog een pc-fan gaan halen voor afzuiging ,en aansluiten en dan is mijn bakkie helemaal ready !

DSC00627.jpgDSC00622.jpgDSC00623.jpgDSC00624.jpgDSC00619.jpgDSC00626.jpgDSC00628.jpgDSC00614.jpgDSC00629.jpgDSC00625.jpgDSC00620.jpgDSC00621.jpgDSC00566.jpg

Comment

nou,wat je niet allemaal met een koelkast kan doen
          ziet er leuk uit
          grtz N

Comment

Bezig...
          X