Het wordt waarschijnlijk ook gewoon zo met 2 dubbele is wel het makkelijkste en het goedkoopst. De driver ook op het armatuur maken of beter buiten de tent
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Led lamp
Collapse
X
-
Ben ook nog dit lampje van Ali tegengekomen weet dat er veel het er niet op hebben maar de specs zien er niet verkeerd uit lijkt mij https://m.nl.aliexpress.com/item/328...02.32852067709
Comment
-
Daar zou ik wel mee oppassen,
100x10w zou 1000watt moeten zijn maar dat is maximale belasting en zo worden die leds nooit belast.
Mischien trekt die 100watt uit de muur...kan ook 300watt zijn, u never know ;p
En dan betaal je nog duanekosten en invoerrechten en dan had je net zo goed zelf een coblamp kunnen maken of een star cobje kunnen kopen.
-
kan niet fout gaan. Ali geeft er een "certificate of compliance" bij
-
-
Wietefras om ff op dit topic terug tekomen led strips zijn besteld heb wel de 3500k genomen. Maar nu het vast zetten op heatsink doe je dat met dubbelzijdig alu tape of koelpasta maar werkt de koelpasta ook als lijm
- Likes 1
Comment
-
Leuk hoor Cookies , ik ben benieuwd hoe het er straks allemaal uitziet
Helaas heb ik geen antwoordt op je vragen...
Comment
-
newhobby oke heb ze nog niet binnen maar zag op de foto wel gaatjes zitten alleen bij de bouw verslagen die heb gezien waren ze geplakt en zag nergens een schroefje
Comment
-
De lamp zit in elkaar en wat komt er een bak licht van af
IMG_20190811_132828.jpg
Nu de vraag wat is de minimale afstand tussen lamp en plant en hoe veel dieptestraling hebben dit soort leds.
En tot hoe ver kan er gedimd worden
Gr cookiesLast edited by Cookies; 11 August 2019, 21:06.
Comment
-
Ik durf zo niet te zeggen hoeveel wat je hem kunt dimmen... op het data sheet praten ze over 1-10 Vdc pwm wat dit inhoud weet ik niet.
Kijk eens naar deze tenten ik heb hem in 70/70/200 en ben er al een tijd zeer content mee
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F282589882752
Comment
-
newhobby zag dat het dat het een black orchid was ik had 70x70 alleen nog maar bij Mars gezien deze black orchid kon ik nog niet
Cleargreen dat zou misschien wel beter zijn maar heb twee plekken waar ik um kwijt plek 1 zou de hoogte schuin oplopen van 1m tot 1.40 voor de 90x60 en moet ik een kast bouwen of plek 2 70x70 makkelijk een tentje. zit er zelf ook nog over te twijfelen maar wordt optie 2 denk ik
- Likes 1
Comment
Comment