Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie mening over mijn idee voor een opzet.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Jullie mening over mijn idee voor een opzet.

    Een grappig systeem met die lades :p
    Maar wat ik nou niet snap is, je wil de originele look van de kast houden, waarschijnlijk omdat je niet wil dat het direct opvalt dat dit niet zomaar een gewone ladekast is?
    Maar had ik nu zoiets gebruikt als kast, dan zou ik gewoon al die lades dr uit, die horizontale balkjes dr uit, al die rommel van die schuiftoestanden weg (want als je plant groter wordt zouden de bladen hierin verstrikt kunnen raken als je ze open schuift), en dan gewoon de lades slopen, zodat je enkel de voorkant (die je van buitenaf nu ziet) overhoudt, die op een houten plaat lijmen/schroeven en dan die plaat als deurtje met scharnieren tegen je kast aan. Zo spaar je plaats uit (je hebt geen verlies van die schuiven langs de zijkanten), je kan makkelijk aan je planten, en je ziet het er niet aan dat je kast is aangepast (als je de scharnieren langs binnen zet tenminste).
    Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

    Comment


      #17
      Re: Jullie mening over mijn idee voor een opzet.

      Kast is veel te klein voor 250 hps, zou er eerder 2x55 watt T-neon inhangen ....
      Je 250 watt hps gaat nooit tot zijn recht komen in zo'n klein kastje en niks dan problemen
      opleveren ivm temperatuur.

      Comment


        #18
        Re: Jullie mening over mijn idee voor een opzet.

        @Jake92
        Dat is nou juist de reden dat ik het niet op een houte plank wou maken omdat het dan te veel zou opvallen, de kleur is immers anders en je lades staan, afhangkelijk van de dikkte van je plaat, ook nog is verder naar voren.
        Het ze nu met een ophang systeem vast gemaakt en vind de horizontale balkje wel makkelijk voor mijn SCROG.

        @Ganjax

        Ik heb het nu ondertussen al 8 weken draaien(linkje) en heb zelfs van mensen het advies gekregen om er zelf nog meer in te hangen, heb ze toch wel even gezegd dat ze dat dan wel weer konden vergeten.
        Kan de temperatuur op het moment goed in de hand houden en heb nog niet echt problemen gehad, zijn nu net een paar blaadjes een beetje verbrand.
        Maar inderdaad 250W is eigenlijk te veel voor mijn oppervlakte en hoogte, maar zolang ik er geen aanzienlijke problemen mee ondervind zie ik het probleem niet.

        Peace.

        Comment


          #19
          Re: Jullie mening over mijn idee voor een opzet.

          nou ja, ik zou het wel gemaakt hebben dat je het niet kan zien. Aan die kleur valt namelijk wat te doen, en dat van die lades verder naar voor is het simpelst om op te lossen.

          Jouw kweek, dus jij doet wat je het liefste doet en het makkelijkst vindt.
          Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

          Comment

          Bezig...
          X