Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 Fem. In dezelfde pot?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lowryder #2 Fem. In dezelfde pot?

Korting op 420shop

Re: Lowryder #2 Fem. In dezelfde pot?

De coco-specifieke vragen laat ik even aan de coco-experts over. Maar ik denk dat 1 spaarlamp wel heel weinig is, zeker voor 3 plantjes. Ik ben bang dat ze gaan zoeken naar licht.

Comment

23 watt is zeker niet veel... wat catseye al zegt grote kans dat ze lang en dun worden en zo weinig opbrengst krijgen. probeer er zo engeveer 4 van 23 wat te hebben, dan zit je ongeveer goed. meer is natuurlijk niet erg ^^

het nadeel van in een bak werken is dat je je plant niet individuele aandacht kan geven. ook zullen de planten wortel elkaar in de weg zitten en dat is ook niet echt positief
      ik ben maar nog het begin...

Comment

3 lr2 kunnen wel bij elkaar, natuurlijk, als ze maar niet TE dicht op elkaar staan. Net zoals met alle planten..
        Kokos is gewoon een goed substraat.

Voordeel van grotere pot is o.a. dat je meer buffer hebt.

Je kan ze in een bloembak van 60 cm zetten met 6*18watt TL erboven bijvoorbeeld.

gr
        b.

Comment

Hier een leuk setje voor, kost €42,- heb je er gelijk een mooie kap bij. Vind het zelf niet duur iig.

De Domeinnaam indoorgarden.eu wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 70,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?

Floramax 125 watt bloei
          Set bestaande uit:
          Lamp 125 watt 2100K voor de bloei fase
          Reflector met fitting
          Voorgemonteerde snoer 4Mtr

Comment

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Dit is wat ik ga doen:

De bodem van de kweekkast opvullen met een mix van Coco's en potgrond. Vervolgens zet ik hier uiteraard mijn plantjes in.

Tijdens de bloei de planten voeden met PK voor de bloei.

Een gaas toevoegen zodat ik mijn planten compacter houd, vanwege de kleine afmetingen van mijn kweekkas.

Drie extra spaarlampen ophangen.

Een foto van mijn ladekastje/stealth kweekbox:

kweekkast.jpg

Alle verdere suggesties zijn welkom!!

Comment

Hou wel je temperatuur goed in de gaten als je je lampcapaciteit verviervoudigd, zeker in zo'n klein schattig kastje. Een goede afzuiging is dan wel een must.

Comment

Bezig...
              X