Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
growshop aarde is waarschijnelijk beter ,maar hoe pokon het zij is het net alsof je niet kan kweken op gewoone gamma aarde.
" het verbaast me dat je met gewoon gamma aarden zo mooi zijn uit gekomen "
Als je planten uit vervrouwelijkt zaad komen zou ik daar zeker niet op gaan flitsen in de donkere periode, tenzij je herma's wil. Zelfs op regulier zaad zou ik persoonlijk nooit gaan flitsen. Je kan ze dan volgens mij beter even in daglicht zetten tijdens de lichtperiode om een foto te nemen (of is het dan donker buiten?).
'T zijn jou planten en je doet er natuurlijk mee wat je wil en natuurlijk zal je op die manier mooie foto's kunnen maken. Wou je gewoon wel even wijzen op het risico voor het geval je hier niet bij stil stond.
Grtjs,
The more I see, the less I know, the more I like to let it go
hahah ik denk inderdaad dat het herma gedoe een beetje overtrokken is. ik heb er nog NOOIT last van gehad!
Maar mischien is dit geluk hebben..
even wat info:
Temperatuur met lamp aan: 15 graden
Temperatuur lamp uit: 10 graden
En ik geef sinds 2 weken weer elke week 1 dosis groeivoeding (NPK 4-2-3) en de normale bloeivoeding van canna~!
Het lijkt er toch wel op dat de donker groene kleur enigzins terug komt!
Ik heb dit keer wel foto's met het licht uit gemaakt alleen heb ik alleen maar foto's met de mobiel...
Alsnog krijg je wel een redelijk beeld!
Comment