Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is er mis met mijn plantjes?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wat is er mis met mijn plantjes?

is dat niet te kouw 15 graden ???

gr pokon

Comment

zodra je temperatuur onder de 20 graden komt gaat je plant op slot.

je temperatuur is veel te koud!
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bigbang1992 View Post
        hahah ik denk inderdaad dat het herma gedoe een beetje overtrokken is. ik heb er nog NOOIT last van gehad!
        Maar mischien is dit geluk hebben..

even wat info:
        Temperatuur met lamp aan: 15 graden
        Temperatuur lamp uit: 10 graden
        En ik geef sinds 2 weken weer elke week 1 dosis groeivoeding (NPK 4-2-3) en de normale bloeivoeding van canna~!
        Het lijkt er toch wel op dat de donker groene kleur enigzins terug komt!

Ik heb dit keer wel foto's met het licht uit gemaakt alleen heb ik alleen maar foto's met de mobiel...
        Alsnog krijg je wel een redelijk beeld!

Foto's zeggen meer dan woorden:::
        [ATTACH=CONFIG]59295[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]59294[/ATTACH]

Comment

Comment

hehe ziet er redelijk goed uit
            Flitsen met camera heeft zo goed als geen effect op je plantjes(flits gaat te snel om door de plant waargenomen te worden) ,ze uithalen en in het daglicht zetten zullen je planten gegarandeert laten stressen.
            Ideale Temp is tussen 18 en 26 graden
            Je plant gaat niet op slot als het onder de 20 graden word want de ideale nachttemperatuur is 18 graden.
            vanaf 12 graden zal ze niet veel meer doen...

grts

Comment

Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Comment

13012011351.jpg13012011348.jpg13012011354.jpg13012011355.jpg13012011350.jpg13012011353.jpg13012011349.jpg13012011356.jpg13012011352.jpg

Het resultaat tot dusver..ik vraag me alleen af wanneer ik nou moet oogsten, ik snap dat trichomen gedoe alleen ik heb geen loep of iets anders alleen een nokia n95 dus daar kom je ook niet ver mee..
                mischien dat een van jullie het kan zeggen,, de haartjes kleuren wle al een beetje maar de 2e internode bloei is nog vollop bezig..

ik dacht zelf nog een weekje laten staat?? dat kunnen ze vast nog wel hebben??

thx BB

Comment

als je nu geen rot heb dan kan weekje erbij geen kwaad.echt tof om te zien dat je met weinig watt toch wat te roken kan scoren.als je planten niet meer drinken moet je ze wel omgooien want dan staan ze te verdrogen onder je lamp.denk zelf dat ze nu al te roken zijn

Comment

Sorry dat ik het zeg maar ik ben verliefd op je plantjes, kan ik niet met ze daten?
                    ziet er wel mooi uit
                    ik denk ook dat ze al te roken zijn, misschien moet je gewoon de toppen alvast pakken met de bruine haartjes
                    Long time ago, Back on track.

Comment

@keza Thx voor je reactie!! altijd leuk om te horen.. Haha Helaas ben ik de enige die gaat daten met deze plantjes
                      Ik knip vanavond alvast wel even 1 topje met de bruinste haartjes!

Goedweekend BB.

Comment

zou je geen kastje maken zou gemakelijker zijn om je temperatuur constant te houden voor 40 a50 euro kan je zelf een maken met mdf platen blazertjes en al moet wel binnen zijde schilderen

Comment

Bezig...
                        X