Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

minimum afmetingen? dit genoeg?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    minimum afmetingen? dit genoeg?

    Korting op 420shop
    hoi mensjes,

    heb een pc gevonden die ik van me ma mag gebruiken.
    afmetingen zijn 50 lengte x 15 diep x 49 hoog (in cm)

    zou dit genoeg zijn voor een micro kweek en wat raden jullie me dan aan voor lampen? (dacht zelf 3x 23 watt tornado)

    en als je hier 2 autoflowers in doet. (dacht zelf http://www.wietzaadjes.nl/shop/green...use-p-664.html)
    heb je dan heel veel last van geur? komt op zolder/vliering) met gewone fan dus dacht als niet heel erg stinkt hoef ik ook geen koolstoffilter te fabriceren wat daar op zou moeten kunnen passen xD

    hoop dat jullie me kunnen helpen

    fijne avond
    Last edited by Findecano; 2 December 2010, 20:00.
    live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

    #2
    Re: minimum afmetingen? dit genoeg?

    ik ben geen expert maar ik zou rekening houden met het mogelijke strekken van je planten.
    De hoogte lijkt me nogal weinig. Verder moet je zien of je potten erin passen.
    If I had a world of my own, everything would be nonsense.

    Comment


      #3
      Re: minimum afmetingen? dit genoeg?

      is wel erg laag hoor.. en denkniet dat je ontkomt aan een filter het gaat echt wel ruike

      greetzzz

      Comment


        #4
        Re: minimum afmetingen? dit genoeg?

        maar wat is een beetje een minimum hoogte?
        live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

        Comment


          #5
          Re: minimum afmetingen? dit genoeg?

          Een minimum hoogte bestaat niet, die heb je deels zelf in de hand / ligt aan het soortje.

          Al denk ik dat de elke normale wietplant wel groter wordt dan 50 cm, zelfs als je hem meteen in de bloei zet.
          Je zou bij kleine "autoflower" soortjes moeten kijken, volgens mij is de lowryder #1 nog de autoflower soort die het kleinste blijft van allemaal. Wel heb je dan te maken met autoflower, welke dus minder gram 'opleveren' dan andere soortjes.

          En de geur verschilt ook wel per soortje. Al de soorten die ik nu heb gehad; Big Bud, Powerplant, x? x Super Silver Haze, x? kush kon je allemaal goed ruiken.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: minimum afmetingen? dit genoeg?

            maar een 80 cm hoogte zou dus niet gek zijn ? kan je redelijk veel autoflowers mee kweken (hoef ook geen planten van 2 meter is voor eigen consumptie)
            live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

            Comment


              #7
              Re: minimum afmetingen? dit genoeg?

              Autoflowers moet wel lukken ja, als je de genoemde 'kleinere' soorten kiest. Er zijn ook al autoflower soorten die over de meter gaan heb ik me laten vertellen
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: minimum afmetingen? dit genoeg?

                ik zag vanmiddag idd dat er autoflowers zijn van 0,90 - 1,20 met 20 tot 50 gram per plant dus tis al vooruitgang laatste tijd.
                live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

                Comment


                  #9
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                  Comment


                    #10
                    Re: minimum afmetingen? dit genoeg?

                    20 cm hoger en zou wel kunnen ? cm of 65 a 70
                    live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

                    Comment

                    Bezig...
                    X