Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

envirolite lamp rood of blauw?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: envirolite lamp rood of blauw?

    hoi, zullen de buren mee blij zijn , woon in een flatje, ik had nog wel een ander idee, plank voor het bovenste luik van een raam met een ventilator erin en een buis naar de ruimte, plus ik maak in kast1 een gat in het gipsen plafond en plaats daar ook nog een ventilator, krijgen de plantjes ook verse lucht uit de gang.
    groet,

    anno

    Comment


      #17
      Re: envirolite lamp rood of blauw?

      En daar zal de woningbouwcorporatie blij mee zijn: ruit verwijderen, dichtimmeren met plank, ventilatorgat er in (valt natuurlijk niet op), flexibele buis door een woonvertrek (ziet ook niemand), gat in gipsplafond, gat in gangmuur! Misschien ook nog van plan om je lamp te schakelen zonder paneel? Als je door dat soort ongein uit je flat wordt gezet heeft dat niets van doen met Gestapomethoden. Een woningbouwvereniging heeft een zorgplicht m.b.t. de veiligheid en het woongenot van de andere flatbewoners. Koop gewoon een minitentje of timmer zelf wat in elkaar in plaats van de eigendom van anderen te vernielen.

      Comment


        #18
        Re: envirolite lamp rood of blauw?

        zo zo op de teentjes getrapt, ik werk in bouw dus dat is allemaal zo gefixt, paar muur blokken, een gips plaatje, heb niks gezecht over een ruit die verwijdert moest worden maar goed, het is een houten luik boven een raam die naar buiten klapt, daar schroef ik een plaat voor en klaar, en als ik ooit in de toekomst ga verhuizen ff beetje vul middel gebruiken, laagje lak er over heen en geen hond die er naar kraait, en voor de buizen heb ik al een bak gemaakt, ik denk dat de woning corporatie eerder blij met mij zullen zijn, want ik heb dat bouwval van hun juist opgeknapt, heb overal een glasvezelbehangtje opgeplakt, kozijnen gelakt, plafond gewit, tegels (60 jr oud) weer opgeknapt met dikke krasvrije lak, oude bakeliete deurbeslag vervangen, en de schimmel verwijdert met een duur middel in de badkamer, dus ze moeten niet piepen die prutsers van de woning corporatie, want als ik iets gemaakt moet hebben duurt het eerst driekwart jaar, zoals een gleuf bij mijn raam, naast mijn kachel, zij wouden dat ik lekker geen stoken voor jan lul, d8 het niet heb die gleuf volgespoten met pur, en ze bekijken het maar in de lente wat ze ermee doen, ik heb geen goed woord over voor dat soort volk, zoals ik al eerder zij gestapo is het, en alles draait om de centen.
        groet,

        anno

        Comment


          #19
          Re: envirolite lamp rood of blauw?

          Weet niet wat de honden doen in nederland, maar hier blaffen die.

          Comment


            #20
            Re: envirolite lamp rood of blauw?

            Sommige honden, van onbestemd ras, zijn van oordeel dat ze de Nederlandse taal beheersen, in woord en geschrift.

            Comment


              #21
              Re: envirolite lamp rood of blauw?

              haha maak wel vaker fouten, het moest inderdaad wezen dat er geen hond naar blaft, en xtreem als mij bedoelt ik weet wel dat ik dislectie heb.
              verder geen tegenwoord?
              groet,

              anno

              Comment


                #22
                Re: envirolite lamp rood of blauw?

                Ik vind dat flamen ook een beetje onnodig.
                Volgens mij zijn daar regeltjes tegen.

                Ontopic.
                Misschien zou je best eens je hok zover mogelijk af maken zoals je in gedachte hebt, en dan eens een uurtje of 2 proefdraaien, en zien wat de temperatuur doet.
                Hou er rekening mee dat je gefilterde warme lucht uit je hok kwijt moet, en dat je verse, minder warme, lucht erin moet gaan brengen.
                Als je dit werk gewend bent, zal het bouwen geen probleem opleveren neem ik aan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #23
                  Re: envirolite lamp rood of blauw?

                  [QUOTE=QnQ;171685]Ik vind dat flamen ook een beetje onnodig.
                  Volgens mij zijn daar regeltjes tegen.

                  Indien je meent een bericht te lezen, dat niet door de beugel kan, kun je de driehoek knop (bericht rapporteren) onder het betreffende bericht gebruiken en de reactie wordt dan door de crew beoordeelt. Gepaste maatregelen worden dan genomen!
                  Dit is voldoende en verder hoef je er niets aan toe te voegen....

                  Comment


                    #24
                    Re: envirolite lamp rood of blauw?

                    lijkt mij een goed plan, ff testdraaien, de warme / koude lucht toe/afvoer begrijp ik wel, ik gebruik veel wc ventilators, kosten geen drol en ideaal voor het af/toevoeren van nieuwe/oude lucht in zoon kleine ruimte.

                    Comment


                      #25
                      Re: envirolite lamp rood of blauw?

                      [QUOTE=vale;171716]
                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Ik vind dat flamen ook een beetje onnodig.
                      Volgens mij zijn daar regeltjes tegen.

                      Indien je meent een bericht te lezen, dat niet door de beugel kan, kun je de driehoek knop (bericht rapporteren) onder het betreffende bericht gebruiken en de reactie wordt dan door de crew beoordeelt. Gepaste maatregelen worden dan genomen!
                      Dit is voldoende en verder hoef je er niets aan toe te voegen....
                      Dat heb ik gedaan, maar de mod. die het bekeken heeft vond het waarschijnlijk geen probleem.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Re: envirolite lamp rood of blauw?

                        [QUOTE=QnQ;171790]
                        Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post

                        Dat heb ik gedaan, maar de mod. die het bekeken heeft vond het waarschijnlijk geen probleem.
                        Dat een eventueel bericht niet aangepast of verwijderd is, wil niet zeggen dat er geen actie ondernomen is of wordt.....
                        Elke melding wordt getoetst of die in strijd is met de regels.
                        Sommige meldingen met andere strekking worden uiteraard door de gehele crew beoordeelt en dit heeft zijn tijd nodig!
                        Zodra er een uitsluitsel is bereikt, wordt in de regel aan de melder en de veroorzaker een PM gestuurd met het resultaat!
                        Indien je meent dat er onterecht gehandeld is, neem je uiteraard contact met de admin op om je verhaal te doen en feedback te krijgen voor een eventuele oplossing naar tevredenheid.



                        Last edited by ceBep; 19 December 2010, 00:18.

                        Comment


                          #27
                          Re: envirolite lamp rood of blauw?

                          Je hoeft niet te schreeuwen hoor.
                          Dan wacht ik de PM met uitsluitsel wel eens af.
                          Ik wilde ganjaxl, die zich duidelijk aangesproken voelde op z'n dyslexie, duidelijk maken dat dat hier geen gewoonte is.
                          Excuses voor mijn voortijdig reageren dan.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Re: envirolite lamp rood of blauw?

                            gisteren uitgegeven ik citeer:

                            bron: http://www.telegraaf.nl/overgeld/rub...07.ece?cid=rss

                            gegroet,

                            jwt (H)

                            Comment


                              #29
                              Re: envirolite lamp rood of blauw?

                              Oorspronkelijk geplaatst door ganjaxl View Post
                              gisteren uitgegeven ik citeer:


                              bron: http://www.telegraaf.nl/overgeld/rub...07.ece?cid=rss

                              gegroet,

                              jwt (H)
                              dit hoort in een ander topic vriend.

                              maar goed,..laat je lekker bang maken! zou ik ook doen!
                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Re: envirolite lamp rood of blauw?

                                was bedoelt om een eerder geplaatst bericht van mij te versterken, en bang maken? door wie, door de woningcorparatie of door de bobbie's? nou nee hoor, ik ga vol tegen dat volk in, en dat weten ze. (hun zijn niet meer of minder mens dan dat ik dat ben)

                                Comment

                                Bezig...
                                X