Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje autoflowers (short ryder)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraagje autoflowers (short ryder)

Korting op 420shop
    hej,

ik heb de short ryders begin september laten ontkiemen dan in een microkast gezet en nu (5 bijna 6 maanden later!!!!) staan ze pas goed in bloei.
    Na dat ze 3 maanden in het kastje stonden en nog geen geslacht/bloei verschijnselen vertoonden heb ik besloten ze onder een velux te plaatsen en er letterlijk minder energie in te stoppen.

Nu bijna 6 maanden later zien ze er wel goed uit (toch 1 van de 10). Nu is de vraag wat zou ik het best doen adhv de foto's. Ze onder de velux laten staan met natuurlijk buitenlicht of ze terug in de microkast te plaatsen onder 3: 13 watt warmwitte spaarlampen?

DSC04008.jpgDSC04009.jpgDSC04006.jpgDSC04005.jpgDSC04010.jpgDSC04011.jpgDSC04007.jpg

Re: vraagje autoflowers (short ryder)

DSC04107.jpgDSC04105.jpgDSC04106.jpg weten jullie wat er aan de hand is met deze bloei, zeker die enorm grote lege zaadzakjes vind ik vreemd? oogsten?

Comment

Comment

gewoon in het raam laten staan.je heb veelst te weinig licht.of koop een mooi tl armetuur van 32 watt of meer.wel een heel lief plantje,echt schattig

Comment

jo, nee geen zaad. ja nee ga letterlijk en figuurlijk niet meer teveel energie in deze plantjes zetten. afrip zaad geen autoflower zoals vermeld

Comment

heb ik ook een keer gehad lowryders van 140 hoog

Comment

Ziet toch echt uit als een bevruchte calix

Comment

plantje blijft maar groeien en kan er mij iemand uitleggen of zeggen wat ik het beste doe? zowizo wachten tot de zaadjes klaar zijn maar kan het geen wat er her en der door groeit gebruikt worden voor iets? DSC04137.jpgDSC04141.jpgDSC04142.jpgDSC04140.jpgDSC04138.jpgDSC04139.jpg

Comment

je kan er altijd hasj van maken, ook al zit er zaad in. Als er geen mannetjes bij zitten zou ik van de zaden niks verwachten. Het zijn echt rare toppen. Vanwaar komen deze zaden? via ruil verkregen of van een zaadbank gekocht? In het geval het van een zaadbank komt zou ik fotos en beschrijving doorsturen en met wat geluk sturen ze nieuwe zaden. Nog beter dan onder die velux is om ze in een serre te plaatsen daar krijgen ze nog meer licht.

gtz

Comment

is van nirvana seeds- short ryder...

Comment

hej,
                      ik heb de plant laten staan al is het maar een experiment en dit is er van geworden :DSC04206.jpgDSC04207.jpgDSC04205.jpgDSC04209.jpgDSC04208.jpg wat is dit en wat kan ik er nog van maken?!

Comment

mooie citrus plant nooit gezien is als diene film transformers

Comment

Freak!!!
                          Hoor de laatste tijd wel meer slechts over Nirvana...alleen slecht eigenlijk...

Grtz $iR
                          sigpic

Comment

niets meer mee aan te vangen?

Comment

Bezig...
                            X