Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mannetje

Korting op 420shop
    hoi mensen,

zoals zomigge van jullie weten ben ik bezig met 5 plantjes, ik heb ze nu 3 maand staan, en zijn op moment in de bloei, alleen bij een plant heb ik mijn vraagtekens, hij vormt zowel zaden als haren lijkt mij, zie foto 1&2, kan iemand mij hierin duidelijkheid geven?
    groet, GanjaXL

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

PW = 123454321

Re: Mannetje

Foto is niet te zien , pas je link aan of load het op via het forum.

Comment

Ik kan de foto's gewoon zien als ik daar inlog met het genoemde password. Zoals ik het zie is het helaas gewoon een mannetje. Zodra hij ook nog witte haartjes heeft is het waarschijnlijk een herma.

Comment

De IMG-codes staan op de site, je kunt zo de links hierneer zetten.
        (TIP: inloggen, password>>>> omslachtig: geeft minder reacties, niet iedereen heeft daar zin aan
        .)

Comment

100% Man
          God was never on your side..

Comment

ey mensen bedankt voor het snelle antwoord, zal de volgende keer de foto's hier gewoon plaatsen, raar dat het een mannetje is geworden ik had wss skunk gefeminisseerd gekocht, maja goud weg der mee

Comment

2 van mijn andere planten vormen ook zaden lijkt het op, kunnen jullie ff checken?
              Zoja dan ben ik mooi bedondert met de "gefeminisseerde" zaden.

Comment

Stuur je foto even naar de shop/winkel waar jij je zaden hebt gekocht en ja dat zijn ook mannen.
                Waar komen die zaden vandaan?
                God was never on your side..

Comment

ja is een goed idee, zal ze direct mailen, de zaden komen van http://weedseedshop.com/wiet-zaden
                  zijn de 2 laatste vrouwtjes nog wel te redden ivm stuifmeel??
                  Last edited by ganjaxl; 31 March 2011, 15:42.

Comment

Zolang de ballen niet open gesprongen zijn, is er niks loos... je kunt ook nog even voor de zekerheid op de bladeren van de mannetjes kijken of er daadwerkelijk stuifmeel op ligt.
                    Maar aan de foto te zien ben je er op tijd bij.
                    Laat je ook ff de reactie van de zaadboer weten, ik ben benieuwd naar de reactie!!

Comment

Als ik een antwoord krijg zal ik hem posten, ik had er al naar gekeken en dat was niet het geval, dus hou ik in ieder geval nog 2 dames over, dat scheelt weer.

Comment

naar mijn idee ,zijn dit hermas!
                        komt wel vaker voor bij feminised zaden ,en niet om af te kraken maar veelal bij bv dutch passion.
                        grtz

Comment

dat dacht ik ook al ivm zomiggen hadden haartjes

Comment

ey ik heb antwoordt gekregen, zoals ik gezegdt zou ik hem posten, bij deze;
                            Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw e-mail.

Gefeminiseerde zaden zijn heel gevoelig voor te veel of te weinig water, licht, temperatuur, vochtigheid, voeding. Voor meer informatie hierover verwijzen wij uw naar onze forum:
                            http://

Omdat wij u als vertrouwde klant beschouwen, zijn wij verheugd u mede te delen dat uw bestelling opnieuw verzonden zal worden. Deze met bestellingnummer wordt zo snel mogelijk verstuurd.

Wij hopen dat wij u van de juiste informatie hebben voorzien en zien graag uw antwoord tegemoet,

Met vriendelijke groet,
                            IK krijg dus nieuwe zaadjes, das mooi mee genomen en verder wat ze zeggen over weinig water, licht, temperatuur, vochtigheid, voeding dat is niet fout gegaan bij mij, ik gebruik maat bekers voor het water, dit bouw ik op geduurende 3 maand via schema's, begint met 25ml en eindigt op 125ml per plant, licht is een gewoone 600w lamp die op 50cm hangt, tempratuur hou ik goed in de gaten het is altijdt rond de 40 graden in de kast, om dat op te te meten heb ik zoon combi hijgrometer is dus direct voor de lucht vochtigheid, voeding krijgen ze eerst niks later krijgen ze groei en daarna bloei van canna, een handige tip zoon combi hijgrometer is heel goedkoop te vinden op; http://www.moestuinwebshop.nl/index.php?p=30&cat=230
                            groet,

ganjaxl
                            Last edited by ganjaxl; 16 April 2011, 13:41.

Comment

Mooi dat je replacements krijgt!
                              Standaard verhaaltje bij female seeds, dus ben er geen fan van..zoals hij het zegt zijn het zwakke zaden, prima reclame voor je zaden
                              De temperatuur is toch niet echt 40 graden?

Comment

Bezig...
                              X