Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Minigrowbox Vragen topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Bij mijn buitenplanten heb ik een stuk keukenrol over de gaten gelegd zodat de aarde er niet direct uitvalt maar hoe lossen jullie dat op???

20240828_184546.jpg
    ronde 4 - ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

Comment

• Heyz
      Heyz commented
      Editing a comment
      Bitterbal omdat keukenpapier na enkele waterbeurten ook scheurt en buiten maakt het niet uit dat er wat aarde uitvalt maar daar prik ik de gaten ook zelf een stuk kleiner dan de gaten die in deze bak zaten. Echt overdreven, het is dat ik het zo op kon lossen maar ideaal is het natuurlijk niet.

• Bitterbal
      Bitterbal commented
      Editing a comment
      Tegen de tijd dat het keukenpapier door is, is je aarde al zo aangedrukt dat er niets meer uit zal vallen toch?

• Deviezepresident
      Deviezepresident commented
      Editing a comment
      Je kunt denken aan een dun maar dicht kokosmatje of anders van die terracotta korrels. Die laatste lopen er oegm ook uit, maar dan blijft de aarde er
      wel in. Overigens heb ik daar nauwelijks last van gehad toen ik dezelfde potten gebruikte, ook zonder terra cotta korrels
      Last edited by Deviezepresident; 3 October 2024, 09:18.

Vrienden-

wat is jullie mening over 2 planten in de MGB in 1 pot (19L)? En dan voor AF’s? Niet doen, neutraal, wel doen? Gaat mij logischerwijs om de hoogste opbrengst. Hoe zijn jullie ervaringen?

Comment

• Deviezepresident
      Deviezepresident commented
      Editing a comment
      Dat strekken herken ik wel van mijn 4(!) Apple Fritter AF’s die ik nu in 1 MGB heb 🤣. Ik kan soms iets te enthousiast zijn (en zit nogal met een zaadjesoverschot, zeker van die soort).

Maar julie hebben mij overtuigd. Zal iig de ronde één plantje per box doen. Natuurlijk zal ik ook netjes kweekverslagen maken.
      Last edited by Deviezepresident; 4 weken geleden.

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Kies een soortje die 90/120cm word dan heb je genoeg aan 1 autoflower in een mgb. Of 2 kleinere in ieder een aparte pot

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Maar ik sluit niet uit dat ik het toch nog een keertje probeer hoor, is gewoon te leuk om niet te experimenteren. 😉
      Of misschien in aparte potjes ofzo.

Tipje van Flipje...

Deze ronde is tot nu toe nog steeds vliegjes vrij. Hoe? Door de inlaat aan de achterzijde van de MGB te voorzien van een panty.

Simpel ding, goedkoopste bij de AC-tion. 1 versie had ik nog klitteband op zitten van een eerder probeersel met horgaas, de andere heb ik met nanotape vast gemaakt. Maar in beide gevallen werkt het 't zelfde: alle troep blijft buiten de box

Plaatjes bij de praatjes, zoals te zien blijven ook de katten haren er buiten. Af en toe even met de stofzuiger er langs om alles goed doorlaatbaar te houden

IMG-20241106-WA0000.jpg

IMG-20241106-WA0001.jpg

Baking cookies in my MiniGrowBox .

The ultimate growbox for one plant. ​​​

Comment

• Bitterbal
      Bitterbal commented
      Editing a comment
      stef273 die kan je er nog langs laten lopen en dan langs de leiding weer dicht plakken

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Kijk dit is nu een top tip!
      Gaan we ook doen.

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ga ik ook doen, goede tip.
Bezig...
X