Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hermafrodiet of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hermafrodiet of niet?

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik ben aan mijn eerste Micro "amateur" kweek 3X Fast bud #2 Autoflower begonnen.

De planten zijn nu eind 3e bloeiweek.

Vandaag merkte ik op dat er onder aan de toppen zakjes zitten waar ook haren uit groeien.

Ik vroeg mij af of ik nou te maken heb met een hermafrodiet of dat dit gewoon zo hoort?

IMAG0179.jpgIMAG0173.jpgIMAG0172.jpgIMAG0182.jpgIMAG0183.jpgIMAG0185.jpgIMAG0186.jpg

Alvast bedankt!

Grtz
    Attached Files

Re: hermafrodiet of niet?

nope volgens mij niet... gewoon een vrouwtje!
    kunnen je foto's dichterbij maken?
    Last edited by misto; 8 August 2011, 12:30.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Hier heb ik nog een paar close up foto's, dichterbij en scherper krijg ik ze niet.

Die zakjes gaan nu een beetje open en er komen bruine haren uit, zullen dus wel gewoon helemaal vrouwtjes zijn.

IMAG0190.jpgIMAG0192.jpgIMAG0198.jpgIMAG0199.jpgIMAG0200.jpg

Comment

female' s!
        Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

Schoffie's Geschoffel 2014

Comment

Thnx

Comment

100% vrouw en mooie plant ook die zakjes die jij ziet die horen er ook te zitten
            God was never on your side..

Comment

zijn gewoon vroutjes als ze goed rijp zijn kunnen zich er wel zaden in ontwikkelen teminste dat is mijn ervaring.

grt

Comment

Klets vrouwen maken geen zaden en zeker niet van die dingen die je daar ziet hangen is mijn erv en ik ben vrouw
                God was never on your side..

Comment

Gelukkig

Dacht zelf ook al dat het gewoon vrouwtjes waren.

Maar omdat ik ze in het begin wat stress heb bezorgt en die zakjes zag begon ik toch te twijfelen.

Thnx voor de reacties!

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Klets vrouwen maken geen zaden en zeker niet van die dingen die je daar ziet hangen is mijn erv en ik ben vrouw
                    Euh, vrouwen maken wel degelijk zaden. Mannen maken stuifmeelballen waar, als die open gaan, de stuifmeeldraad en det helmhokjes uitkomen die het stuifmeel verspreiden. Dit stuifmeel kan dan een vrouwelijke stamper (pistel) bereiken. Deze stuifmeelkorrel maakt dan een stuifmeelbuis door de stijl heen van de vrouwelijke stamper richting vruchtbeginsel (calix) waar de eigenlijke bevruchting plaatsvind. Dit bevruchte zaadbeginsel groeit dan in de (vrouwelijke) calix uit tot een rijp zaadje. Wat jij als mannelijke voorbloei aanzag is de vrouwelijke calix (zaadzakje) van je vrouwelijke voorbloei.

Vrouwen maken dus wel degelijk zaden. Mannen maken enkel stuifmeel.

Comment

Bezig...
                    X