Ik wil graag klein me wiet kweken , ik heb nog nooit gekweekt dit word me eerste keer . ik heb via Growcenter-noord , iets samen gesteld , ik wil auto flower plantjes gaan kweken in een tent van 60 x 60 nu heb ik aleen een aantal vragen voor jullie is dit het juiste setje voor het kweken van auto flower plantjes heb ik het aleen over de setup van de tent he ? als dit setup niet goed is kan je er dan 1 maken die wel goed is hier is de link hehe , zou toppie zijn love jullie main, ik ben heel lang aan het zoeken maar geen juist antwoord ik word er gek van .
http://www.growcenter-noord.nl/opper...mp-p-2311.html
- Darkstreet DS60 60x60 Hoog 140 cm
- Welke Set Lamp(en)? T-Neon 2x 55 Watt
- Welke Afzuiger? Buisventilator Vents 125
- Welke Luchtfilter? Koolstoffilterbuis 50cm 225m3
- Welke Ventilator? Klipfan BLT 18cm
?!!
& nog een aantal vragen sorry hoor, kom niet met google want ik kom er echt niet uit en jullie zijn pro , dus jullie kunnen mij vast wel een paar leuke tips geven !
1 . hoeveel autoflower plantjes kunnen er in 60 x 60 & hoeveel L potten moet ik gaan gebruiken ?
2 . heb ik nog meer dingen nodig voor me tent (setup) , ik heb tent , lamp , afzuiger , luchtfilter , ventilator & tijd schakelaar heb ik zelf .
3 . welke voeding kan ik het beste gebruiken zo makkelijk mogelijk ik wil niet dat het fout gaat ik wil smoken
HARTELIJK BEDANKT
Comment