Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koelbox

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Koelbox

Korting op 420shop
    Hallo,

Is eht mogelijk om een micro kweekje in een koelbox te doen? Dat lijkt me een erg leuk experiment! Bij blokker hebben ze een koelbox van 40 cm hoog, ongeveer net zo hoog als een pc, en ik weet dat dat ook kan, dus waarom zou dit niet kunnen?! Gewoon een lamp erin en in de zijkant 2 PC fans zetten. Goed idee?

Poepzak200
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Re: Koelbox

Op icmag vind je zulke kweekjes, maar dat is dan met grotere curver bakken,2 op elkaar.
    in de onderste zetten ze de planten en de bovenste staat er omgekeerd op.
    De bovenste zit dan de lampen,de filter en afzuig en hele nest op, die Amerikanen zijn daar
    heel inventief in zoek maar op.

Comment

Hey poepzak :p het is zowizo een goed idee want ikzelf wou ook zoiets maken vr de beginfase en indd zoals Ganjax zegt die amerikanen zijn dr heel inven+creatief in check it out on Youtube
      Peace

Comment

hihhi leuk ideetje, moet kunnen als je het puur voor de fun doet.

Comment

Ik heb er nu mijn stekken in staan met een spaarlamp, kijk even naar mijn topic over de 3 stekjes

Comment

Ik heb zelf zo'n mini ijskast staan maar die is een beetje klein voor hps. Dan zou ik al met spaarlampen moeten gaan werken.
            Maar er zouden wel een lowryder of 3-5 in passen.
            Ik ga je volgen, ik wil wel eens weten waar dit naartoe gaat.

Comment

HJM stuurt zaadjes, ik ga er dan 1 of 2 in een aangepaste koelbox zetten, als eht nodig is bouw ik 2 PC fans in, anders zet ik gewoon een mini ventilator erin
              edit: onder een spaarlamp trouwens, misschien 2

Comment

Een tip, knutsel eerst je idee in elkaar en zie dat alles naar behoren werkt voor je gaat ontkiemen!

Comment

Bezig...
                X