Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kastje met 2x70w hps vraagje?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kastje met 2x70w hps vraagje?

Korting op 420shop
    hallo allen, na hier heel veel uren hier rond te lezen heb ik een kastje gebouwd.

80breed 35 diep en 100 hoog

nu zou ik hier 2 van deze lampen inhangen.. maar nu is de vraag wat denken jullie hiervan? ik vind er geen juist antwoord op ivm kleuren,lummen.. ook of deze genoeg zijn of dat ik nog ander licht moet bijplaatsen
    http://www.elektroschakelmateriaal.nl/7637838-18051330-philips-gasontladingslamp-son-pro-70w-220-i-helder-natriumlamp-2934.html

op die site staat ook "ineens" nadat ik deze bestelde dat je deze moet aansluiten met vsa? maar als ik het goed voorheb is dit niet nodig?toch?

warmte mag ook geen probleem zijn aangezien ik een afzuiging met koolstoffilter vanuit een tent gebruik

het zou dienen om 3 royal queen dwarfs in "groot" te brengen? dit zou ik op (20/4) doen op aanraden van de sjop

alvast bedankt voor jullie tijd!
    dit is trouwens een super educatief forum

greetz
    Last edited by den160; 6 December 2011, 21:13.

Re: kastje met 2x70w hps vraagje?

gewoon een 150 watt hps aanschaffen zit je altyd goed,maar met een voorgroei hok laat je al zien dat je goed bezig ben.

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey ,
        Kijk ff in die disscussie die ik had geopend daar legt iemand helemaal uit waarom je voor die philips lamp WEL een VSA nodig hebt.

Comment

hallo, na het topic van masterG te lezen(heb trouwens ook de beschrijving zien veranderen op de site van de 70w lampen) heb ik gebeld naar het bedrijf en ik ga men lampjes weigeren en geld terugkrijgen en ook bij de sjop een compleet pakketje bestellen met een 150w lamp dan maar. bedankt voor de info!

Comment

Bezig...
          X