hallo allemaal,
ben net nieuw hier en heb me ook al even voorgesteld.
zelf ben ik een goede knutselaar die op elk vak wel thuis is
nu ben ik na veel opzoek en lees werk hier toch zelf begonnen met men kastje te maken.
maten zijn (h*b*d) 120*60*60 en is uit MDF vervaardigt .
binnenkant is volledig met aluminiumfolie beplakt (eerst alles goed met spuitlijm ingespoten), alle naden en hoeken afgeplakt met aluminium tape.
in de bovenkant zijn 2 badkamerventilators( 200m2/h stuk) geplaatst. aanzuig moet nog voorzien worden (passief)
heb ook een thermostaat tegen de binnekant geschroefd. (nog niet aangesloten)
verwarmingkacheltje 2000W met temp regeling op( nog niet geplaatst)
ik heb haakjes, kettingen, timers ... ook al klaarliggen, en koolstoffilter zal homemade worden
ben nu nog aan het wachten tot mijn bestelling geleverd word-->Complete Set 400w E.T.I. kit (vsa+kap+G.E. bulp)
bloempotten ,potgrond voeding ed maak ik me nu nog geen zorgen over, eerst de kast volledig afmaken
nu de vragen,- zijn er nog belangrijke zaken die ik vergeten ben?
,- licht is gewicht MAAR in een kleine ruimte ook WARMTE, ga ik ni te veel problemen krijgen met de temp en zou een cooltube dat niet oplossen?
, eventueel andere opmerkingen of suggesties
fotos zal ik in de loop van den dag proberen te plaatsen
ben net nieuw hier en heb me ook al even voorgesteld.
zelf ben ik een goede knutselaar die op elk vak wel thuis is
nu ben ik na veel opzoek en lees werk hier toch zelf begonnen met men kastje te maken.
maten zijn (h*b*d) 120*60*60 en is uit MDF vervaardigt .
binnenkant is volledig met aluminiumfolie beplakt (eerst alles goed met spuitlijm ingespoten), alle naden en hoeken afgeplakt met aluminium tape.
in de bovenkant zijn 2 badkamerventilators( 200m2/h stuk) geplaatst. aanzuig moet nog voorzien worden (passief)
heb ook een thermostaat tegen de binnekant geschroefd. (nog niet aangesloten)
verwarmingkacheltje 2000W met temp regeling op( nog niet geplaatst)
ik heb haakjes, kettingen, timers ... ook al klaarliggen, en koolstoffilter zal homemade worden
ben nu nog aan het wachten tot mijn bestelling geleverd word-->Complete Set 400w E.T.I. kit (vsa+kap+G.E. bulp)
bloempotten ,potgrond voeding ed maak ik me nu nog geen zorgen over, eerst de kast volledig afmaken
nu de vragen,- zijn er nog belangrijke zaken die ik vergeten ben?
,- licht is gewicht MAAR in een kleine ruimte ook WARMTE, ga ik ni te veel problemen krijgen met de temp en zou een cooltube dat niet oplossen?
, eventueel andere opmerkingen of suggesties
fotos zal ik in de loop van den dag proberen te plaatsen
Comment