Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder in PC-kast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder in PC-kast

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben tamelijk nieuw op dit forum maar heb de voorbije dagen veel gelezen (en geleerd!). Ik zou graag zelf eens een plantje kweken in een PC-kast. Ik heb zo'n oude pc-kast gekocht (lekker veel plaats) waarin ik alles wil gaan stoppen. Nu snap ik een paar zaken nog niet erg goed. Welke belichting moet ik gebruiken? TL of spaarlampen? En welke wattage? Ook wil ik zo veel mogelijk de geur weghouden, dus dacht ik aan zo'n koolstoffilter. Maar ik weet, ook na alle threads hier, nog steeds niet hoe ik zoiets moet installeren? Soms zie ik het in de kast zelf hangen en soms verbonden aan 1 van de 2 pc-fan's. Ik ben echt een leek in dat soort zaken. Overigens smoor ik zelf niet, ik wil gewoon eens zien of het lukt. Ik bezie het meer als een 'uitdaging'

    Alvast bedankt
    Bart

    #2
    Re: Lowryder in PC-kast

    de koolstffilter zal altijd aan de kant moeten staan waar de ventilator de lucht uit de kast blaast. als je er 2 neemt zal de inlaat open moeten zijn en de uitlaat zal de koolstoffilter tussen moeten.

    kijk ook eens op youtube. Staan zeer veel filmpjes op van "pc grow room"
    bv http://www.youtube.com/watch?v=uRKzrX_IGos
    Photo journal of a Barney's Farm Blue Cheese from seedling to harvest. This was grown in a self made PC grow case, this was a lot of fun to build and even m...
    Last edited by scorty; 5 February 2012, 19:55.

    Comment


      #3
      Re: Lowryder in PC-kast

      Hoe groot is die pc kast?

      Comment


        #4
        Re: Lowryder in PC-kast

        handig linkje voor abc aan informatie
        Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
        Guerrilla: 2013
        Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
        Neem een kijkje en reageer

        Comment


          #5
          Re: Lowryder in PC-kast

          of bekijk mijn logje van de pc grow http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...mp-Lowryder-2)
          Ik raad je aan om ineens een grote case te gebruiken de line was +- 65 cm hoog.

          Comment

          Bezig...
          X