Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pc fan werkt niet?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pc fan werkt niet?!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Na de sticky gelezen te hebben van hoe een pc fan aan te sluiten op een adapter heb ik het zelf eens geprobeerd. Ik heb een nokia lader genomen, deze gestript en verbolgens het zwarte en het witte draadje ook gestript. Dan heb ik mijn pc fan met 3 draden(rood, zwart, blauw) ook onder handen genomen en hiervan heb in de zwarte en de rode gestript en de blauwe onberoerd gelaten. Ik had dus het witte draadje van de lader ineen gedraaid met het zwarte van de pc fan en dan gesoldeerd. Idem voor het zwarte en de rode... Maar als in de adapter dan in het stopcontact steek gebeurd er niets. Wat doe ik fout dan?

    Alvast bedankt

    #2
    Re: Pc fan werkt niet?!

    wit op rood zwart op zwart blauw of groen niks mee doen.

    Comment


      #3
      Re: Pc fan werkt niet?!

      Misschien te weinig stroom?
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Pc fan werkt niet?!

        Als je blind, zonder te meten, wat draadjes met elkaar gaat verbinden zul je wel de verkeerde gepakt hebben he..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Pc fan werkt niet?!

          Gewoon ff draadjes checken.. Is 12 volt dus ken gewoon combineren tot werkt..
          Sommige adaptors hebben te weinig spanning om draaien te starten, als je m een slingertje geeft doet ie het ineens wel.

          Suc6

          Comment


            #6
            Re: Pc fan werkt niet?!

            Een nokia-lader - van een telefoon toevallig? Geven die dingen niet 3 of 4.5 volt? Da's te weinig.

            Comment


              #7
              http://pcbheaven.com/wikipages/How_PC_Fans_Work/
              .
              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

              Comment


                #8
                Re: Pc fan werkt niet?!

                Of ..............
                sigpic

                Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                Comment


                  #9
                  Re: Pc fan werkt niet?!

                  Voor n tientje bij handyman heb je een universele adapter van 3v tot 12v instelbaar.\

                  Smookse

                  Comment

                  Bezig...
                  X