Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweek 38cm?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Micro kweek 38cm?

Korting op 420shop
    Heey

Ik heb totaal geen ervaring met binnen kweken, en ik vroeg me af of ik een micro kweek kon maken in me kast? me kastje is 38cm breed, 38cm hoog, en 38cm diep
    Ik wil kijken of ik een kweek kastje kan maken voor lowryder1, gewoon een plant, met een spaarlamp, en het liefst dat het kastje, van buiten er gewoon uit ziet als een kast, dus gewoon een geheime kweek
    kan dat of kan dat niet?

Re: Micro kweek 38cm?

fitting + lamp is reeds een cm of 10 minimaal en je pothoogte minimaal 10 cm blijft blijft een 15 cm over voor je plant. Een bijna ondoenlijke zaak dus.

Comment

kastje is er te klein voormaar heb een keer foto,s gezien van een pc kweek;dus er is hoopheb helaas geen link voor je.

Comment

Okee het was te proberen hea bedankt voor jullie reacties

Comment

gewoon doen haha, het lukt vast wel, en leverd meschien met wat geluk zelfs 2 gram (droog) op

Comment

kijk ook eens op youtube. Staan zeer veel filmpjes op van "pc grow room"
            bv http://www.youtube.com/watch?v=uRKzrX_IGos
            Photo journal of a Barney's Farm Blue Cheese from seedling to harvest. This was grown in a self made PC grow case, this was a lot of fun to build and even m...

Comment

Okee bedankt ik zal het laten weten of ik er aan ga beginnen of niet, want het mag absoluut geen geluid maken, want mijn vriendin wil er niks van weten, dus het beste als het ook niet veel ruikt ;p Ik ga kijken of het me lukt

Comment

Bezig...
              X