Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke lamp?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke lamp?

Korting op 420shop
    Hey

ben net begonne aan men eerste kastje , de afmetingen zijn 45 x 60 x 60 (breedte x diepte x hoogte)

Na een paar uur opzoekwerk heb ik toch nog enkele vraagjes.

Welke lamp zou ik best nemen? Ik wou eerst voor een 150watt HPS gaan maar daar is men kastje te laag voor denk ik?

Dus zou ik eventueel spaarlampen willen gebruiken , maar hoeveel kan ik er dan best nemen en hoeveel watt?

EN welk type spaarlamp heb ik dan juist nodig voor de groei en de bloei?

Als ventilator wil ik Pc ventilatoren, heb eens opgezocht en heb er gevonde van 12v en luchtverplaatsing 41 CFM , is dit voldoende?
    Heb er ook gevonden die werken op 230 v met luchtverplaatsing 85 CFM.
    Voor mijn uitlaat ben ik ook van plan een zelfgemaakt koolstoffiltertje te hangen.

Sorry als alle antwoorde hier erges op et forum staan maar heb me nu al een paar uur rotgezocht en kan het niet vinden en advies op maat is altijd mooi meegenomen

Kweekverslag volgt nog wanneer m'n kastje af is.
    If we all had a bong, we'd all get along

Re: Welke lamp?

T-neon setje is beter dan hps voor die hoogte.

Comment

Juist, en niet eens zo gek duur ook.

..:: Smoke Weed Everyday ::..

Comment

en bv. 4 x 23 watt spaarlampen? of is dat niet echt aan te raden?

Comment

Voor dat geld kun je beter die Tneon halen, ben je inclusief armatuur en spiegelkap evenveel kwijt als 4x spaarlamp met fitting en kabels, en stuk beter resultaat.
          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Ok bedankt

En voor die ventilator?

Comment

Heb zelf ook T-neon, en het bevalt erg goed! Kostte incl groei+bloeilampen maar 62 euro. Alles zit erbij... Produceert amper hitte, als ik de lamp 2cm van de planten afhou, is het aan de top van de plant 28 graden.

Kijk zelf maar in mijn verslag: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eon-klerenkast

Trouwens, als je wilt weten waar je deze lampen goedkoop kan bestellen, moet je me ff PMen

En wat je ventilatoren betreft, bij je plaatselijke electroboer een adapter halen, draad strippen en middels een kroonsteen aan mekaar vast maken...Die 35cfm kan je wel gebruiken als inlaat, maar als uitlaat zou ik eentje nemen met meer luchtverplaatsing omdat je ook zit met weerstand van je koolstoffilter, die 85cfm volstaat daarvoor wel.
              Last edited by joostmeij; 16 April 2012, 10:15.

Comment

Bezig...
              X