Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

    Korting op 420shop
    Photo on 22-05-12 at 22.52 #2.jpgPhoto on 25-05-12 at 00.13.jpgPhoto on 25-05-12 at 00.14.jpgPhoto on 25-05-12 at 00.16 #3.jpgPhoto on 25-05-12 at 00.16 #4.jpg

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

      dankuwel voor dit snelle antwoord! zal morgen eens foto's bijmaken wanneer het licht uit is...

      Comment


        #4
        Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

        Photo on 26-05-12 at 08.19 #2.jpgPhoto on 26-05-12 at 08.19 #3.jpgPhoto on 26-05-12 at 08.19.jpg
        Hoop dat je hier wat meer op kan zien!
        Groeten

        Comment


          #5
          Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

          Keer met de planten spuit goed natspuiten de bladeren en zorgen dat de Temp in je kast om laag gaat

          gr bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

            Danku bella! dit blijkt wat te helpen nog een klein vraagje, waar meet ik best mijn temperatuur want bovenaan aan de toppen kan het wel enkele graden schelen met onderaan de plant...

            Comment


              #7
              Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

              Bovenaan je toppen
              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

              Comment


                #8
                Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

                Dag kwekers
                Ik heb weer een raar fenomeen dat ik maar deels kan verklaren... Zit momenteel met mijn Bugglegun in de 5e week van de bloei en gedurende een paar weken al worden de onderste bladeren geel en sterven af. Dit is niet zo erg dacht ik omdat deze minder licht kregen door het bladerdek die er boven hangt. Wat er mij nu vorige week begon op te vallen en wat alleen maar erger is geworden, is het feit dat ook sommige bladeren bovenaan verkleuren naar licht groen tot zelfs geel. Het vreemde hieraan is dat het lijkt of de helft van de plant verkleurt en de andere helft gewoon lekker groen blijft.

                Photo on 07-06-12 at 08.17.jpgPhoto on 07-06-12 at 08.18.jpg
                Ik heb wat opgezocht wat de verkleuring kan betekenen en ik kwam op een Magnesium/Ijzer tekort uit, maar nergens zei men iets over een deels verkleurende plant... Iemand die een idee heeft?
                Photo on 08-06-12 at 20.01.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

                  je moet nog een goed weekje voeding bij geven! onderste kan aan licht liggen dus niet zo erg bovenste lijkt me gewoon voeding tekort
                  hoeveel gebruik je nu? zit je ph goed?
                  probeer nog zeker 1 a 2 weken die groener te krijgen daarna maakt het niet meer zo veel uit omdat persoonlijke ervaring bubblegum +/- 9 weken moet staan bloei
                  groetjes en nog veel succes komt goed

                  Comment


                    #10
                    Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

                    Bedankt voor het snelle antwoord weer! Ik heb tot nu toe geen PH-meters gebruikt, maar ik weet wel dat mijn kraantjeswater iets te basisch is omdat een maat die eens gemeten heeft. Dus ik vrees dat het het fatale moment is dat ik mijn PH zal moeten controleren. Zal eens naar de winkel rijden voor een PH-min en een deftige meter, zal later waarschijnlijk nog van pas komen Ik gebruik iets minder dan de standaard dosis van Canna Flores maar heb geen idee of dit de PH naar beneden haalt of juist meer laat stijgen...
                    Groeten
                    (btw: Ik weet niet of er een groot verschil is maar mijn zaadjes zijn BubbleguN van spliff seeds, zijn afkomstig van bubblegum en ak47 wat waarschijnlijk niet zoveel verschil zal maken http://en.seedfinder.eu/strain-info/.../Spliff_Seeds/)

                    Comment


                      #11
                      Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

                      Terra flores haalt de pH omlaag.
                      Met 5mL voeding in een 1.5L fles water ging mijn pH een heel punt omlaag.
                      Het zal dus iets te hoog zijn, maar niet verontrustend.

                      Staan die gele niet per ongeluk veel te droog of veel te nat ?
                      Als dat het niet is, hebben ze honger denk ik.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Probleem bij kweek in kast, kleine blaadjes aan top verschrompelen...

                        Ik zou niet direct weten hoe 1 deel te droog of te nat zou kunnen zijn, maar ik merk wel dat de bovenste laag van mijn aarde keihard is en ik echt veel moeite moet doen om een beetje aarde weg te halen Zal voorlopig proberen wat meer en op regelmatigere basis voeding te geven

                        Comment

                        Bezig...
                        X