Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik hier hps op starten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kan ik hier hps op starten?

Korting op 420shop
    Hallo lezers.
    ik heb een vraagje, ik ben langzaam maar zeker alle onderdelen voor een mooie micro kweek bij elkaar aan het scharelen.
    ik wil daar een 70 watt groei lamp en een 70 watt hps bloei lamp combineren met wat led om het spectrum wat op te leuken.
    nu heb ik nog een vsa liggen ( officieel van een cdm lamp 70 watt) maar kan ik hier ook de mh groei en hps bloei op draaien?
    ik zal even wat specs noemen.
    het gaat om de: TDC Power
    Model: HID-66E-701
    met een: B A G igniter
    type: EI 400 4K
    en nog een condensator: volgens mij van SK de MKP12URL.
    kan ik hier de 70 watt groei en bloei lampen van bijv. GIB op draaien ( natuurlijk niet tegelijk ) of moet ik even een ander vsa'tje bestellen?
    alvast bedankt voor de moeite,
    M.v.g. Dj jackhammer

Re: kan ik hier hps op starten?

Op het plaatje ziet-ie er geschikt uit, maar ik ken 'm verder niet.
    Ik zeg, brandblusser er naast en aansluiten. Gewoon doen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Misschien kan dat wel en wellicht ook niet. Een met mij bevriende beroepsteler houdt nog steeds de volgende stelregel aan: ik kweek uitsluitend met de Philips Sun-T, ik gebruik uitsluitend unboxed magnetische vsa's van Philips en na 3 ronden gaan zowel de lampen als de vsa's de kliko in. In de afgelopen 20 jaar heeft hij nog nooit "binnenbrandjes" gehad.

Comment

het is wel allemaal nieuw, vandaar ook dat ik hem graag zou gebruiken.
        ik zie het ook niet echt zitten om er op hoop van zegen een hpsje in te draaien aangezien een nieuwe bulb ongeveer net zo veel kost als een vsa waarvan ik wel zeker weet dat het werkt.

Comment

weet anders iemand de exacte specificaties van een 70 watt hps vsa? dan kan ik ze naast elkaar leggen om te kijken of dit een beetje overeen komt??
          groeten

Comment

Bezig...
          X