Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is een van deze ledpanelen geschikt voor 'n microkweek?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Is een van deze ledpanelen geschikt voor 'n microkweek?

www.microshizzlewaarjeserieuslekkermeekanspeulen.n l

Suc6 met wat dan ook!

Comment

Lijkt me wel een handig ding, best ideaal voor mijn situatie.

Comment

Yep, en de Minimax kun je ook onder afbloeien.
        Prima setje.

Over die led:
        The lamp is ideal for all phases of plant growth
        Goed lezen!
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ QnQ je bent wel wakker hehe
          sigpic

Comment

Haha ik heb het een beetje onduidelijk beschreven allemaal, de beschijving bij het product zelf is namelijk meer belovend.
            Our engineers have designed the optimal light balance for both the Vegetative and Flowering stages in plant growth.
            The 7:1:1 Light Ratio of Red / Blue / Orange LED's at 660 nanometers works best for the Flowering or Budding Stage of Growing.
            We use the highest quality Bridgelux LED Chips guaranteed to last 3 years. These Chips create Exact light wave lengths ideal for maximum

Maar ik geloof het ondertussen niet meer, ik ga nog even denken over dat setje van 150watt (geen led)
            Alsnog ben ik van plan om in de toekomst een ledpaneel te kopen maar dan in de richting van een spectrabox.

Comment

JUps, als de tijd rijp is..

Comment

Zitten in die set ook lampen of enkel de ballast?
                Last edited by TheWolf; 16 August 2012, 23:32.

Comment

Ik denk dat jouw opstelling zal lukken, maar vanwege de lage lumens en wattage zal je er weinig af halen, geloof mij. Investeer beter in een 400 watt HID lamp. Dan zit je van groei tot oogst goed!

Comment

Ik heb zelf de ledlamp van 45w.. Gebruik deze wel enkel in de winter, elk zonlicht lijkt me toch beter.. Heb de lamp voor 2 weken bij een plantje gebruikt, echt hard groeien deden ze niet maar moet wel zeggen dat de blaren super groen waren in vergelijking met de andere planten die buiten stonden.

Comment

Kijk op http://www.ledgrow.eu/ Daar ga ik mee beginnen deze winter, 180 euri lijkt me redelijk en het is ontwikkeld door een ervaren grower. Daarnaast wil ik hydroponics proberen.

Comment

mijn eerste postreply dan maar, ik heb veel ervaren kwekers met grote kwekerijen gesproken en led.... gebruiken ze niet, niet bewezen volgens hun en aanschaf is waanzinnig voor grote kweken. maar wie niet probeerd zal niet verder komen.

ik ga eerst 5 planten wss skunk onder een ufo plaatsen ja led, en 5 wss skunk onder een 400watt, dus 2 tenten met dezelfde omstandigheden en planten, maar het enige verschil is de een is led en de andere dus niet, na die ervaring ga ik kijken wat led nu doet of juist een tekort aan heeft.

als ik al de verhalen van kwekers hoor in de paprika branche en telers met led in amerika dan geloof ik wel in led, maar ervaringen zijn divers. zodra het mij lukt plaats ik foto's en argumenten met feiten.

Comment

At ikkedus, hoe kan je nu een vergelijkende test doen met een 90 watt ufo led en een 400 watter hps?
                          Ten eerste zijn die ufo's zowat de slechtste ledlampen die er zijn en ten 2de dekt zo'n 90
                          watt led niet hetzelfde oppervlak als een 400 watt hps. Je kan met die 2 lampen echt geen vergelijkende
                          test doen en dan een oordeel vellen over led.
                          Er zijn veel betere ledlampen om zo'n test te doen, maar nog zal je tot de conclussie komen dat led tot
                          nu toe niet kan tippen aan hps.

Comment

ik wilde kijken naar de specificaties die opgegeven waren, daar stond dat een 90ufo vergelijkbaar was met een 400watt hps, je hebt gelijk dat 400watt hps zeker warmte en licht geeft en over een 90wat ufo led er niks bekend is, maar ik hoor in amerika van kwekers dat ze zich kapot lachen met die ufo's en ze echt werken. dus iedereen zegt iets maar ik wil daadwerkelijk voor mijzelf de bewijzen zijn, 150W Spectrabox Pro-II daar begint het nu een beetje mee maar zoals gezegt wil ik eerst die ufo testen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik wilde kijken naar de specificaties die opgegeven waren, daar stond dat een 90ufo vergelijkbaar was met een 400watt hps, je hebt gelijk dat 400watt hps zeker warmte en licht geeft en over een 90wat ufo led er niks bekend is, maar ik hoor in amerika van kwekers dat ze zich kapot lachen met die ufo's en ze echt werken. dus iedereen zegt iets maar ik wil daadwerkelijk voor mijzelf de bewijzen zijn, 150W Spectrabox Pro-II daar begint het nu een beetje mee maar zoals gezegt wil ik eerst die ufo testen.

Comment

die 150 watt spectra box is ook niet alles ik heb er 2x 100watt hps bijgehangen en dat werkt wel weer anders bloeien ze toch niet zo mooi af.

Comment

dank je voor de xtra info ik had al een idee dat die spectra box ook niet hetgeen is wat alles bevat, wil nog een paar opties gaan uitzoeken omtrend led laten bloeien, gaat mij erom om juist iets uit te zoeken en daarop verder gaan, theoretisch moet er iets mogelijk zijn namelijk om alleen op led te kweken maar zie praktisch niet een oplossing qua warmte en straling en met name de bloei

Comment

Bezig...
                                X