Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlichting keuze in Belgie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verlichting keuze in Belgie

Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

Ik heb vorig jaar en deel "eco cheques" gekregen van mijn vorige werkgever. Deze eco cheques dienen hier in belgie voor bv ledlampen, spaarlampen, dingen voor te tuinieren, enzovoorts. Dus ik was aan het denken om met de ecocheques te gebruiken om wat verlichting te kopen voor m'n micro kweek.
    Aangezien dat ik nieuw ben, en ontzettend veel verschillende soorten verlichting hier terug vind, weet ik niet 100% zeker welke ik kan aanschaffen.
    Ik wou eerst tneon lampen kopen, maar deze kan ik nergens krijgen hier in Belgie. Dus het moeten "gewone" spaarlampen of ledlampen zijn. Misschien de Tornado van Philips? Of heeft iemand betere suggesties?
    Het is gewoon en kwestie dat ik niet weet wat ik anders moet doen met die cheques!

Alvast bedankt!

greeets
    -

micro-kweek deel van het forum gekeken ?
    Daar zie je kweekjes met alle soorten lampen, en ook wat er mogelijk/onmogelijk is.
    Misschien eens goed om te zien wat je precies wil.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Verlichting keuze in Belgie

Online misschien wel, maar ik heb nog geen winkel gevonden die dat verkoopt...
      Ja, ik heb al het micro-kweek deel van het forum gekeken. Daarom dat ik zo twijfel.
      Er is zo veel keuze! Ben zelfs hard aan het twijfelen om toch en HPS lamp toch te kopen, wel maar 250W. Aangezien dat ze me wijsgemaakt hebben dat het en betere oogst kan opbrengen..
      -

Comment

Niks mis met 250W. Ik kweek onder 2x 250W en draai makkelijk 1:1.
        Er komt dan wel iets meer bij kijken, 't is ook een beetje afhankelijk van welk resultaat je verwacht.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Kijk hier eens=>http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sche-Growshops

Comment

-

Comment

t neon vindt je makkelijk in winkels met aquarium/terrarium spullen. bij ons zijn die lampen beter gekend als PL-L

als kontich niet te ver is kan je bv naar amfibia.
              kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

Say Cheese !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Niks mis met 250W. Ik kweek onder 2x 250W en draai makkelijk 1:1.
                Er komt dan wel iets meer bij kijken, 't is ook een beetje afhankelijk van welk resultaat je verwacht.
                Ja, heb het gezien. Mooi verslagje trouwens.
                Er komt zeker veel meer bij kijken,ik ben gewoon zo veel mogelijk informatie aan het verzamelen voor ik er aan begin.
                Ik ben van principe da als ik ergens aan begin, dan moet het tegoei gedaan worden.

Mijn bedoeling is eigenlijk 2 plantjes onder 250W en dan scroggen, allemaal in en kast. Moet en beetje sealth blijven. Verslag volgt zeker en vast. Eerst enkele dagen alles goed na kijken, zonder haast.
                -

Comment

zelf zou ik geen hps lamp kopen in een grow shop, en deze met eco-cheques betalen.

noem me maar paranioa, maar ik ben liever voorzichtig.

Say Cheese !!

Comment

Hmmm.... Denk je dat ze zo streng controleren? Was er ook zelf over aan het na denken.. Ik heb zelfs gezien van die anti detectie folie gezien. Maar zal da nodig zijn voor twee plantjes? We zijn met twee, dus een plant per persoon.. Dat is toch normaal niet zo en groot probleem?
                    -

Comment

Ik heb zelf nooit ecocheques gekregen, maar als die op naam zijn, en uitgegeven door je werkgever.....
                      er wordt op alle vlakken al zoveel bijgehouden van alles en iedereen.
                      waarom risico's lopen ?

betaal je spullen cash in de winkel, gebruik geen klantenkaarten, betaalkaarten of whatever en je bent zeker dat niemand weet wat en waar je gekocht hebt.

anti detectiefolie voor 2 plantjes is inderdaad niet nodig, ik heb hier enkele terrariums staan, en die verbruiken ook veel elentriek, en produceren veel warmte.

Say Cheese !!

Comment

Als je het zo bekijkt, heeft het zeker en vast zin. Ik ga U raad volgen. Je weet maar nooit! Bedankt voor de tip!
                        -

Comment

anti detectie helpt btw niet, wat wel helpt tegen warmte stralen goed isoleren!

Comment

Bezig...
                          X