Hallo allemaal,
Ik ben me een tijdje aan het inlezen over het starten van een micro maar ik zit nog met veel vragen.
Onlangs is een deel van mijn zolder leeg komen te staan omdat we een combi ketel hebben ipv de oude badgeiser.
Nu hing deze badgeiser in een klein appart hokje onder schuin dak.
Ik heb eens gemeten en ik zou een micro hokje kunnen maken van 80x80x110
Perfect voor een paar lowriders (critical) zat ik zelf te denken.
4 moet ik er toch wel minimaal in kwijt kunnen dacht ik zo?
Alleen mijn vraag, welke verlichting kan ik hier het beste in bouwen? Ik heb eens gekeken
naar de tneon maar zou ik niet ook 2 lagere wattages hps in kunnen hangen 2x150w bv? of misschien wel 1x250w?
En hoe zit het dan met temperatuur als ik in zon kleine ruimte hps zet?
het fijne aan de ruimte is dat er al een mogelijkheid is tot luchtafvoer, namelijk de oude die er
zat voor de badgeiser, de flens steekt nog op de schouw (schoorsteen)zelfs, ik zou er zo een slang met filter op kunnen zetten.
graag jullie advies!
Ik ben me een tijdje aan het inlezen over het starten van een micro maar ik zit nog met veel vragen.
Onlangs is een deel van mijn zolder leeg komen te staan omdat we een combi ketel hebben ipv de oude badgeiser.
Nu hing deze badgeiser in een klein appart hokje onder schuin dak.
Ik heb eens gemeten en ik zou een micro hokje kunnen maken van 80x80x110
Perfect voor een paar lowriders (critical) zat ik zelf te denken.
4 moet ik er toch wel minimaal in kwijt kunnen dacht ik zo?
Alleen mijn vraag, welke verlichting kan ik hier het beste in bouwen? Ik heb eens gekeken
naar de tneon maar zou ik niet ook 2 lagere wattages hps in kunnen hangen 2x150w bv? of misschien wel 1x250w?
En hoe zit het dan met temperatuur als ik in zon kleine ruimte hps zet?
het fijne aan de ruimte is dat er al een mogelijkheid is tot luchtafvoer, namelijk de oude die er
zat voor de badgeiser, de flens steekt nog op de schouw (schoorsteen)zelfs, ik zou er zo een slang met filter op kunnen zetten.
graag jullie advies!
Comment