Beste,
ik heb eindelijk voor mekaar gekregen om een kast om te toveren tot kweekkast
affijn, de kast ongeveer 60 bij 80 en 160hoog
Nu heb ik 2 Autoflowers AK/47 erin staan, onder een 36watt lamp ( Voor nood, maar heb nog 3 zaden over )
Nu wil ik extra lamp/en aanschaffen maar aangezien het een probeersel is niet teveel uitgeven
hierna wil ik wel met gewoon zaad verder kweken,
mijn vraag is dus, wat kan ik nu het best aanschaffen om van deze plantjes nog wat te maken
maar eigenlijk beter voorbereid ben voor de kweek met normaal zaad die hierna zal volgt?
Uiteraard is tl redelijk goedkoop bij de gamma, maar ben bang dat ik een verkeerde keus ga maken kwa lamp
vandaar dat ik het hier vraag..
Bvd!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Na het hele huis op de kop gehaald te hebben heb ik nog 2x 80w lampen gevonden..
geen idee wat voor lampen het zijn, kan ik hier wat mee?
ik heb eindelijk voor mekaar gekregen om een kast om te toveren tot kweekkast
affijn, de kast ongeveer 60 bij 80 en 160hoog
Nu heb ik 2 Autoflowers AK/47 erin staan, onder een 36watt lamp ( Voor nood, maar heb nog 3 zaden over )
Nu wil ik extra lamp/en aanschaffen maar aangezien het een probeersel is niet teveel uitgeven
hierna wil ik wel met gewoon zaad verder kweken,
mijn vraag is dus, wat kan ik nu het best aanschaffen om van deze plantjes nog wat te maken
maar eigenlijk beter voorbereid ben voor de kweek met normaal zaad die hierna zal volgt?
Uiteraard is tl redelijk goedkoop bij de gamma, maar ben bang dat ik een verkeerde keus ga maken kwa lamp
vandaar dat ik het hier vraag..
Bvd!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Na het hele huis op de kop gehaald te hebben heb ik nog 2x 80w lampen gevonden..
geen idee wat voor lampen het zijn, kan ik hier wat mee?
Comment