Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afzuren met citroensap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: afzuren met citroensap

Ik sluit me aan bij QenQ. Ik ben zelf eens een tijdje met citroenzuur in de weer geweest en het is echt zo dat de plant dan meer voeding tot zich gaat nemen ,vraag me niet waarom dit is enkel een constatering,nu doe ik het maar met een flesje PH-en nooit meer problemen gehad .

Je kunt na het bovenstaande gelezen te hebben je misschien afvragen of ik toen niet gewoon teveel voeding heb gebruikt ,maar dat is toch echt niet het geval .
    Led's grow !

Comment

Wat ik heb kunnen ontdekken met een flinke zoektocht op het net, is dat met behulp van allerlei scheikundige sommetjes men gemiddeld uitkomt op 54mg fosforzuur per 100ml CocaCola....Ben eigenlijk ook wel benieuw wat er in die ph+ en ph- voor stoffen zitten, ik weet het niet 100% zeker maar heb hier en daar gelezen dat er een chemisch goedje doorheen zit Niet dat cola geheel natuurlijk is maar toch
      Last edited by Obnox; 18 November 2012, 12:34.

Comment

define "natuurlijk" ?

je probeert een wietplant zichzelf figuurlijk op te blazen tot epische proporties... en dan de vraag of dat wel oke is met greenpies ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
        X