Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

weer beginnen

Korting op 420shop
    mijn vraag is simpel
    ik heb eerder weleens gekweekt is allemaal prima verlopen
    nu wil ik weer wat gaan proberen
    ik heb me plekje maar die is 1,20 meter hoog laag dus vandaar vraag ik onder micro
    nou heb ik normaal dat me plant al 1,20 meter hoog wordt
    hoe hou ik mijn plantje klein/laag 70cm ongeveer
    nu ik hoor ik verschillende dingen, yuri je moet op slaps doen je moet "toppen"etc etc
    over dat toppen heb ik hier wel wat gelezen maar eerlijk ik zou het nog niet kunnen met de huidige info
    ik wil asap beginnen dus alle info is welkom, 1 ding weet ik al wel ik ga 150watt hps gebruiken inplaats van 600 ik wist niet eens dat 150 betond

mvg

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: weer beginnen

zat eigenlijk te denken aan 10 stuks op 1 m2 of lukt dat niet onder die 150w
      omdat ik ze rond de 70 cm wil houden gebruik ik ook kleinere potten dan die 11 liters
      dus kwa ruimte past het .
      wat is logica ?

Comment

Een 150W kan geen vierkante meter belichten eh..hij moet ook +/- 20cm boven de planten hangen.
        Als jij een vierkante meter wil volzetten zul je waarschijnlijk 4x 150W moeten ophangen.

Comment

laatst een topic gevonden van 700gram nat van een enkele dame in scrog, leek mij in iedergeval zeer interresant

Comment

ok ok in mijn gedachte is het altijd hoe meer planten des meer opbrengst
            maar er zijn andere opties het wordt ook mijn 1e keer scroggen dus die 700gram nat ga ik niet halen denk ik.

Comment

De opbrengst wordt bepaald door het klimaat, je ruimte en het beschikbare effectief belichtte oppervlak.
              Niet door het aantal plantjes.

Comment

Bezig...
              X