Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb de 2 x 55W variant dus is 110 watt is in vergelijking met een 400 / 600 w hps een aardig verschil ja ook in de rekening
opbrengst minder weet ik niet precies je kan (moet) natuurlijk scroggen etc om het licht zo effectief mogelijk te gebruiken
maar het gaat wel iets langzamer tel over de hele bloei periode maar 1 of 2 weken erbij
dieptestraling is ook niet erg hoog dus alles wat verder als 20 cm van de lamp zit word fluff (alles onder het scrognet) maakt mij niet uit maak er een lekker hasj van
toch moet je wel rekening houden vooral in kleine ruimtes dat het toch best warm word ! zonder goede luchtverversing zal de temp hoog oplopen
ok dankjewel daar had ik wat aan ik wou ze zelf meteen onder 12/12 doen. https://www.nomercysupply.nl/nomercy/nl/node/546
dus scrogen lijkt me dan weer niet nodig en dacht als ik er 2 of 3 onder 1 zoon lampje kwijt kan ben ik er al blij mee
Comment