Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tneon of duofluor?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tneon of duofluor?

Korting op 420shop
    Ik ga weer beginnen met kweken. Ik wil de homebox silverline xs (60x60x120) gebruiken voor 4 of 5 plantjes en dan lekker scroggen. Ik wil geen hps meer gebruiken en wil het eens proberen met Tneon of duofluor. Kan iemand mij aangeven welke lampsoort ik het beste kan gebruiken? de 4x55WTneon of 4x55watt duofluor? ​Mijn volgende vraag is dan welke afzuiger en filter ik het beste kan gebruiken? Ik zat te denken aan de
    Last edited by appie78; 21 October 2012, 14:33.

Re: Tneon of duofluor?

zou leuk zijn als je dat eens voor ons uitzocht > specs erbij, prijsvergelijking, lumen kortom de hele rambam. Mooi topicje waar je zeker puntjes mee scoort
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Re: Tneon of duofluor?

ik heb zelf het zelfde idee over een scrog op tneon afgelopen vrijdag besteld in een 2x75 watt uitvoering.
      tevens was ik ook aan het zoeken naar de juiste afzuiging. en denk dat de mini fan winflex 185 m3 met pk filter 160/240 m3
      voor mijn dr 90 tentje prima gaat werken denk dat het voor jou het zelfde geld.
      suc 6
      Last edited by mildred; 28 October 2012, 09:30.

Comment

Bezig...
      X