Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
binden tusse de internode van top aan scrog? (inc. foto's)
Re: binden tusse de internode van top aan scrog? (inc. foto's)
Tot op heden heb uitsluitend scrogs gezien, waarbij kabelbinders of metalen ringetjes worden gebruikt. Zelf geef ik de voorkeur aan bindbuis. Dit is elastisch bindmateriaal, te vergelijken met een fietsventielslangetje. Met bindbuis krijg je geen insnoering, omdat dit meerekt met de stam- of takdiameter. Het is verkrijgbaar in diameters van 2 mm tot 10 mm.
heb eerst met plastic tomatenplantjes klemmen geprobeert, ma dat was niks.
maar bindbuis hat ik nog nooit van gehoord, ziet er goed uit dit ga ik zeker meenemen naar mijn volgende ronde dankje.
en wat die hps lamp betreft, daar komt toch best veel warmte vanaf ofniet?
ik heb er 2x 24w industrieele fans op zitten voor invoer en afvoer van lucht zal het met hps niet veel te warm worden dan?
het groeit en bloeit als gewenst, het enigste probleem wat ik nu heb is dat er soms kleine vliegjes,
in het kastje zitten. Als ik een panty of een fijn vliegengaas voor de luchtinlaat ventilater plaats,
zal dit goed genoeg zijn om de vliegjes buiten te houden?
ja als je last hebt van vliegjes moet je kijken waar ze doorheen komen en dit afsluiten, en natuurlijk zorgen dat als je je box opent dat ze er dan niet invliegen
nieuw probleem, ik zie nu tot mijn schrik dat op de potgrond onder de zilverfolie zitten heele kleine dunne wormpjes.
ik heb wel eens gehoord dat spa rood wonderen doet. michien is er iemand die dat kan bevestigen of andere tips heeft?
Comment