Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lampen

Korting op 420shop
    Ik wil graag een nieuwe kweek beginnen, met tl-buizen. Ik wou graag 2x warm white en 2x coolwhite gebruiken voor de groei, maar ik kwam turbo neon lampen tegen van 36w per stuk, en daar moest je een apart armatuur bij kopen...

Dus vraag 1 is; moet je die armatuur persee kopen of kun je het ook anders oplossen.

En als je persee dat armatuur moet kopen, en ik wil bijvoorbeeld het niet kopen,Dan laat ik mijn planten groeien onder die 2x warm- en coolwhite,

Vraag 2; Als mijn planten volgroeit zijn welke lamp moet ik dan gebruiken voor de bloei?, want ik heb gehoord dat je opbrengst lager word als je tl-lampen voor de bloei gebruikt...

Mvg, vvlol

Re: Lampen

Voor hoeveel plantjes en hoe veel wil je belichten?
    Een hps setje is beter.
    Hier kan je b.v mooi onder groeien en ook nog wel onder bloeien.
    EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!

*edit verkeerde link
    Last edited by Ayrton S; 30 October 2012, 16:57.

Comment

ja dat is het juist, ik wil graag een lage wattage maximaal 60w dus 4 tl lampen. en dan wou ik graag weten met welke lamp hem kan bloeien, met een spaarlamp of iets anders met een niet te hoge wattage.

Comment

Hee, met een laag wattage zul je geen monsteropbrengsten halen idd , maar het is wel erg leuk om te doen
        misschien word je er iets wijzer van om dit topic te lezen, dit vind ik een erg goed en overzichtelijk tl kweekje met ik geloof iets van 100/150watt

Comment

Kan ik 2 planten onder een 2x36w tneon laten groeien? of hoeveel maximaal?

Comment

tuurlijk wel ligt een beetje aan de grote van je potten maar 20 stuks in een 2 liter potje moet makkelijk kunnen.

Comment

20 onder twee lampen? dan worden ze zeker ook niet groot.

Comment

Bezig...
              X