Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe hou ik mijn plant klein?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe hou ik mijn plant klein?

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik zou binnenkort willen beginnen met een mirco kweekje in een pc case en heb nog een vraagje voor de kenners onder ons.
    Omdat mijn pc niet zo groot is zou ik graag willen weten hoe ik mijn plantjes zo klein mogelijk kan houden?(en als het kan verslagen of fotos waar je kan zien hoe je de planten klein houd)
    en voor de warmte zou ik heel mijn case willen inpakken in aliminum folie is dat een goed idee of is dat afgeraden?

    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen dat ik rap kan eraan beginnen.

    #2
    Re: hoe hou ik mijn plant klein?

    er zijn genoeg micro kweekverslagen gewoon effe zoeken op het forum veel plezier

    Comment


      #3
      Re: hoe hou ik mijn plant klein?

      Ja heb ik gedaan maar er zijn niet echt veel pc kweekjes daarmee dat ik het eens lang hier vraag

      Comment


        #4
        Re: hoe hou ik mijn plant klein?

        beste pker lover2,

        hoe groot is je pc kast??? en hoe is deze intern. is het een rechthoek die volledig
        vrij is of heb je te maken met vouwen voor harddisk compartimetn, dvd rom compartiment?

        iets meer uitleg zou dus makkelijk zijn. en zelfs dan ga je iets doen wat bijna niet te doen is
        voor wat het opbrengt.

        maar goed, jouw feestje natuurlijk.

        succes alvast.

        Comment


          #5
          Re: hoe hou ik mijn plant klein?

          De hoogte en de breedte zijn 40 cm redelijk klein dus en de diepte is 18 cm en is volledig rechthoeking en normaal als ik 2 planten kan zetten ga ik 4 tornado lampen zetten van 23w voor 1 plant ma 2

          Comment


            #6
            Re: hoe hou ik mijn plant klein?

            Kleine schoenen aantrekken, dan blijven ze klein.
            Misschien een hydro-voeding overwegen in dat geval.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: hoe hou ik mijn plant klein?

              o man 40 cm hoog,

              dat is niet veel. heb je er rekening mee gehouden dat de plant in een
              potje staat (hoogte van pot is aftrek van hoogte plant) tevens dat je lamp erboven
              moet (iets schuin kan, maar dan schuin erboven) is ook weer aftrek van de ruimte.
              dan hou je hmmm (klein potje a 0.2 liter 5 cm hoog) (armatuur lamp, tornado begreep ik
              5 cm laag) is al 10 cm eraf. afstand lamp plant is 5 cm is al 15 cm eraf. nof 25 cm over.

              Ik heb zelf een test uitgevoerd met een rude bud (zambeza) en deze tot 27 cm laag
              gekregen (haar lengte zou 50 tot 60 cm moeten kunnen halen) dus ze is vrij klein
              gebleven. in de test kwam er 11.3 gr droog af. echter is dit met veel moeite gelukt.
              de weg ernaar toe was stress, beestjes die stressplantje aan vielen en continue
              warmte problemen omdat de plant het zelf niet kon verwerken. dit met een 6 liter
              pot. ze werd tevens 18 cm breed ook rekening mee houden.

              maar goed, wat je ook allemaal bedacht hebt. je gaat iets opzetten dat echt lastig is.
              misschien ipv een pc kast een keukenkastje of dergelijks maken? dat is echt aan te raden.
              of ben je er zo eentje waarvan de ouders het niet prettig vinden (thuiswonend?). pas dan maar op.
              die lucht, is echt een lucht. 1 plant a 1 meter riekt in een omtrek van 10 meter makkelijk alles bij elkaar

              gegroet weer.

              Comment

              Bezig...
              X