Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Feit 1: Autoflowers, hebben ingebouwd biologisch klokje zitten in hun dna om die prachtige toppen tevoorschijn te toveren. Dus maakt de lichtkleur die je gebruikt voor het groeiproces niet uit, toch? Ze blijven alleen een beetje klein.
    Feit 2: Bij T-neon licht van secret jardin staat bij lamp van 9500K als toepassing bij: vermeerdering , stekken

    Heeft iemand ooit wel eens uitgeprobeerd autoflowers 24/0 onder dit licht te houden? Zou je daardoor met die autoflower soorten het dikste resultaat kunnen boeken denken jullie? Of zie ik iets over het hoofd?

    (Geldt trouwens dat je bij auto-flower soorten dezelfde hoev. voeding hanteert?)

    keep on smoking

    #2
    Re: AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Het aantal uren licht bij een AF is mss een ander systeem maar het ideale spectrum voor bloeien blijft hetzelfde he.
    Bloeilamp zal het beter doen dan een lamp die meer spectrum geeft voor een groeiende stek.

    Comment


      #3
      Re: AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

      haha idioot dus dank je wel voor de wijsheid

      Comment


        #4
        Re: AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Het aantal uren licht bij een AF is mss een ander systeem maar het ideale spectrum voor bloeien blijft hetzelfde he.
        Bloeilamp zal het beter doen dan een lamp die meer spectrum geeft voor een groeiende stek.
        Helemaal niet waar, een af onder 18/6 bloeien kan prima en denk dat het zeker wel scheelt in opbrengst.

        Comment


          #5
          Re: AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

          Uhuh...maar het kleurspectrum is wel zeker belangrijk.
          En dat was de vraag.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

            Als ik zeg dat aantal lichturen ander systeem is dan ben ik toch niet fout, reg zaad 12 uur voor bloei en AF mag zoals je zelf zegt 18 uur licht verdragen. Lees de vraag van de TS is opnieuw en dan mijn antwoord, niks mis mee hoor

            Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
            Helemaal niet waar, een af onder 18/6 bloeien kan prima en denk dat het zeker wel scheelt in opbrengst.

            Comment


              #7
              Re: AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
              Als ik zeg dat aantal lichturen ander systeem is dan ben ik toch niet fout, reg zaad 12 uur voor bloei en AF mag zoals je zelf zegt 18 uur licht verdragen. Lees de vraag van de TS is opnieuw en dan mijn antwoord, niks mis mee hoor
              Mijn fout sorry

              Comment


                #8
                Re: AUTOFLOWER - Tneon 9500K, idioot of niet?

                zoals in de vraag staat ofj ze 24 uur licht kan geven, zou ik niet doen want een plant heeft ook rust nodig, en die rust is volgens mij minimaal 4uur

                Comment

                Bezig...
                X