Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeerde lamp aangesloten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verkeerde lamp aangesloten

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik heb een 2x "Dutch Blue Automatic" staan in mijn kastje met een 200W spaarlamp erboven. De zaadjes ontkiemden mooi, steeltje kwam vlug boven de grond maar mijn 2 plantjes groeien al 10 dagen niet meer. Ik heb rondgezocht op het internet maar vond niets tot ik eens ging kijken naar m'n lamp. Wat zag ik? Ik had mijn bloeilamp aangestoken ipv m'n groeilamp. (Jaja, lach maar! )
    Ik vroeg me af of er nu iemand een paar tips heeft (aantal lichturen, veel/weinig water) om die 10 dagen eventueel te compensere, als dat mogelijk is natuurlijk.

Alvast bedankt!

Woesaka
    Last edited by Woesaka; 7 December 2012, 16:56.

Re: Verkeerde lamp aangesloten

Nope, je hebt een foutje gemaakt en zal nu gewoon 10 dagen meer geduld moeten hebben. Laat het gewoon z'n gangetje gaan, komt dan wel goed. Zijn ze dan niet enorm gestrekt btw?
    Last edited by Rodigan; 7 December 2012, 20:59.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

hmmm als ze al 10 dagen niet meer groeien zijn ze wss niet gestrekt .. ^^
      maar wat ik me afvraag is: hoe komt het dat sommigen zonder probleem onmiddellijk over gaan tot het bloeien?
      of moet je zoizo een paar dagen / week-weken wachten..
      of spreekt men over 'onmiddellijk in bloei zetten van stekjes' .. beetje warrie?
      uit zaad ga ik er van uit dat je een minimum aan groei nodig hebt voor bloei mogelijk is
      dus on topic: wss een dag of tien verloren idd. sterkte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
        hmmm als ze al 10 dagen niet meer groeien zijn ze wss niet gestrekt .. ^^
        Nou ik beschouw groeien , als het aanmaken en groter worden van blaadjes.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Bezig...
        X