Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Infovragen Autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Infovragen Autoflower

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik heb op 11 november mijn "Dutch Blue Automatic" in de grond gestoken. Ik heb wat problemen gehad nl. de 1ste 24 dagen heb ik de bloeilamp aangesloten ipv de groeilamp. Ik had redelijk laat mijn vergissing door en sinds 7 dagen staat de groeilamp aan. Ik heb wat zitten surfen op het internet hoe ik exact kan zien wanneer mijn plant in de (voor-)bloei zit. Helaas, door de bovenstaande problemen, ben ik nogal de kluts kwijt.
    Ik heb dan maar beslist om wat foto's te nemen en ze hierop te smijten om eventjes de reacties te pijlen.

    IMG_0153.jpgIMG_0154.jpgIMG_0155.jpgIMG_0156.jpgIMG_0157.jpg

    PS. Wanneer de plant begint te bloeien, 12/12 is goed? Ik heb dat nogal tegengekomen op het forum.
    PS2. Sorry voor de wazige foto's. Iphone 3G


    Alvast bedankt!

    Woesaka
    Attached Files
    Last edited by Woesaka; 12 December 2012, 16:40. Reden: Foto's stonden omgekeerd :P

    #2
    Re: Infovragen Autoflower

    Je plantje ziet er goed uit en heeft nog geen (voor)bloei symptonen.
    Wat ik wel jammer vind is dat jij had moeten weten voordat je ging growen dat een AF gaat bloeien wanneer zij wil ongeacht het aantal licht uren ik zou je lamp op 16/8 of 18/6 zetten de gehele groei en bloei proces.

    Oh en dat je een verkeerde lamp hebt gepakt is jammer maar geen ramp enige verachil is nu dat jou takjes dichter op elkaar zitten.

    Succes verder

    Comment


      #3
      Re: Infovragen Autoflower

      Heya Heribei,

      Bedankt voor de snelle reactie.

      Ik wist vooraf ook dat m'n plantje ging bloeien ongeacht het aantal lichturen. Momenteel staat het op 20/4. Ik vroeg me alleen af wanneer ik moest wisselen van lamp om maximaal resultaat te bekomen.

      Woesaka

      Comment


        #4
        Re: Infovragen Autoflower

        als dat plantje op 20/4 staat en je gaat nu je uren nog veranderen dan heb jij ballen kerel en dan bedoel ik niet bij jezelf...
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: Infovragen Autoflower

          Moet in principe kunnen hoor, dat wisselen van uren. Maar van de een op de andere dag is het link om te doen.
          Afijn, met je foto's kunnen we niets. Ze zijn te wazig, als je een foto van 30 cm afstand maakt, heb je waarschijnlijk meer succes. Zelfs de iPhone zal wel een optie hebben om je focuspunt te selecteren.
          Wat die lampkleur betreft; ik heb ook prima resultaten gezien met groeilampen. Maar vanaf het begin af aan een bloeilamp gebruiken is ook geen probleem.
          De kluts kwijt zijn is niet meer dan normaal hier, maar het verschil tussen het mannelijk geslacht en vrouwelijk geslacht moet easy peasy te vinden zijn. Echt. Google eens: 'female male cannabis' of 'mannetje vrouwtje wiet'. Je vind alles op de plant zelf en die zijn niet zo groot. Dus je kunt het niet makkelijk over het hoofd zien.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Infovragen Autoflower

            nou LR2 ik ben dan toch niet degene die het zal testen zou ook graag mijn afjes een ander lichtcyclus willen geven nu maar ben vertrokken op 12/12 en zal zo eindigen 18/6 is het beste normaal maar de mijn zijn bijgezet bij de rest van de bende dus meegegaan op 12/12
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: Infovragen Autoflower

              @ LR2, Bedankt voor de reactie. Als ik terug thuis ben zal ik een zoeken achter een fototoestel, want het lukt niet met de Iphone.

              @ Peacemaker, Ik zal er best gwn vanblijven. We zitten nu op dag 35 en zie nog steeds geen bloeiverschijnselen. Fingers crossed

              Comment

              Bezig...
              X