Hey
Ik heb een kastje gevonden
Het is een kastje met 3 laadjes, maar die haal er ik eruit mocht het een goed kastje zijn
Hij is 68cm hoog, 43cm breed en 49 cm diep
Is dat groot genoeg voor een micro kweekje met alleen een autoflower? Of moet het hoger?
Ik was zelf van plan of met spaarlampen te gaan kweken, of TL licht ( het zal wel Tl worden)
Veder qua ventilatie weet ik het nog niet, een pc Fan denk ik
Maar het gaat er even om of het hoog genoeg is
OHH! En de planken van het kastje zijn van spaarplaat, is dat een probleem? omdat dat water opzuigt? Maar ik doe er natuurlijk reflectie over hea, dus het is niet de bedoeling dat die planken nat worden
En de bodem komt ook wel iets
Dus de vragen zijn:
- Is dat hoog genoeg voor een kastje met als doel 1 autoflower? ( 68cm hoog, 43cm breed, 49cm diep)
- planken zijn van spaarplaat, is dat een groot probleem?
Grtz!
Ik heb een kastje gevonden
Het is een kastje met 3 laadjes, maar die haal er ik eruit mocht het een goed kastje zijn
Hij is 68cm hoog, 43cm breed en 49 cm diep
Is dat groot genoeg voor een micro kweekje met alleen een autoflower? Of moet het hoger?
Ik was zelf van plan of met spaarlampen te gaan kweken, of TL licht ( het zal wel Tl worden)
Veder qua ventilatie weet ik het nog niet, een pc Fan denk ik
Maar het gaat er even om of het hoog genoeg is
OHH! En de planken van het kastje zijn van spaarplaat, is dat een probleem? omdat dat water opzuigt? Maar ik doe er natuurlijk reflectie over hea, dus het is niet de bedoeling dat die planken nat worden
En de bodem komt ook wel iets
Dus de vragen zijn:
- Is dat hoog genoeg voor een kastje met als doel 1 autoflower? ( 68cm hoog, 43cm breed, 49cm diep)
- planken zijn van spaarplaat, is dat een groot probleem?
Grtz!
Comment