Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Kom er maar niet uit welke verlichting ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Help! Kom er maar niet uit welke verlichting ?

    kom net van de GS af heb de knoop door gehakt ! en toch voor hps gekozen

    heb een lumatek evsa 250w , diepstraler hamerslag , en bulb son t plus 250w aangeschaft 140 eu samen goeie deal dacht ik zelf. dit was ik ook kwijt voor 2 setjes tneon
    de man die mij hielp zei ook dat het beter is om een dv12 ertussen te gooien ik wou die gelijk meenemen maar hij had hem niet meer op voorraad
    Last edited by Stoney020; 1 June 2013, 17:25.

    Comment


      #47
      Re: Help! Kom er maar niet uit welke verlichting ?

      Ha, ha, lijkt me ook gewoon de betere keuze. Nou in elkaar zetten die zooi en kweken. Mijn nieuwe zaadjes zijn net boven aan het komen dus als je opschiet kun je me nog inhalen met je HPS

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #48
        Re: Help! Kom er maar niet uit welke verlichting ?

        gaat nog wel effe duren voor ik kan beginnen mis nog een hoop en wil beetje bij beetje alles bij mekaar verzamelen. het is crisis he paar jaar terug kon ik me het nog wel veroorloven om 400/500 in 1 keer uittegeven maar nu .... zucht ! hahaha

        ik ga je wel volgen !

        Comment


          #49
          Re: Help! Kom er maar niet uit welke verlichting ?

          Zijn er geen mega hogen kosten in aanschaf en verbruik voor 2 van die armaturen en 8 lampen groei en bloei, dan bijv 8 spaarlampen van 20 - 23 W?
          De ruimte is 60x60x120
          En voornamelijk bedoeld voor kweek van wiet maar ook voor opkweek van pepers etc.
          Ik vraag me af wat de beste optie is budget wise
          Don't let the chinese take your world

          Comment


            #50
            Re: Help! Kom er maar niet uit welke verlichting ?

            Zag deze led lampen op de site die hierboven stond. Wel Hier is dus dezelfde te vinden. Let wel op met een extra invoerheffing. Ik heb er mijn 2 eerste UFO's gehaald. Heb ze ondertussen bijgehangen samen met mijn hps 400 Wattlamp.

            Comment


              #51
              Re: Help! Kom er maar niet uit welke verlichting ?

              Ik ben nieuw en weet niet hoe dit forum werkt, ik wil binnen in mijn kamer met n bureaulamp wat proberen wat voor lampen zijn hiervoor het beste na een tijdje wil ik ze buiten zetten ivm de geur.

              thx

              Comment


                #52
                Re: Help! Kom er maar niet uit welke verlichting ?

                frying-pan-smash.gif
                __________________________________________________ ______________

                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                sigpic

                Comment

                Bezig...
                X