Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

    Korting op 420shop
    Dit is voor mij de eerste keer dat ik een scrog begin. Ik heb zojuist een scrognet gemaakt en het touw hangt exact 15cm boven de pot. Nu twijfel ik alleen of ik genoeg ruimte overhou tussen de lamp en het net, dat is ongeveer maar een centimeter of 20. Ik zal een foto toevoegen om een beter beeld te geven. Uiteindelijk zullen er 2x 20watt philips tornado spaarlampen boven hangen.

    Last edited by tek187; 14 May 2013, 19:42.

    #2
    Re: Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

    Knap gedaan! Koudwitte spaarlampen voor de groei he
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

      Er hangt nu 1x een 6400k tornado boven, bij dit formaat lijkt mij 2 een beetje overbodig. Het net gaat er pas in zodra hij wat groter is, de foto is puur ter illustratie van de overgebleven ruimte.

      Comment


        #4
        Re: Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

        Hangt af van je plant. Een sativa kan nog goed 20cm doorgroeien nadat hij in bloei staat. Sommige autoflowers ook, evenals de indica's. Maar 20cm zou wel moeten kunnen. 2x20W lampen is wel wat weinig, reken dan maar op zo'n 5-10 gram. Is dat het geld/moeite waard?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

          2*20w is inderdaad erg weinig...kan je net zo goed geld gebruiken om wat bij de sjop te halen...bewijze van...haha...


          stel ik doe het volgende: in een tent van 240*120*200 sj een stuk of 30 18l potten met amnesia of haze erin en dan scroggen...is dat te doen...of onstaat er ruimte gebrek..???

          Comment


            #6
            Re: Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

            Oorspronkelijk geplaatst door younggrower View Post

            stel ik doe het volgende: in een tent van 240*120*200 sj een stuk of 30 18l potten met amnesia of haze erin en dan scroggen...is dat te doen...of onstaat er ruimte gebrek..???


            steel je nou gewoon andermans topic?

            das toch ook wat...

            tek187 , is indd wat weinig ruimte, ik zou je scrog net wat lager hangen.

            succes!
            __________________________________________________ ______________

            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

              De plant echt plat blijven binden tot de groei er helemaal uit is.
              Die lampjes moeten toch ook 5-10cm er vanaf blijven, dus je hebt niet zoveel hoogte nodig.
              Alles wat verder weg zit wordt alleen tak en fluff.

              Het klimaat is wel beter te beheersen als je bovenop iets meer ruimte hebt.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Micro scrog, ruimte genoeg tussen net en lamp?

                @HR83 ik hou me mond..

                Comment

                Bezig...
                X