Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

warm genoeg tl buiten ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: warm genoeg tl buiten ?

Thanks,

Ik denk dat ik het ga proberen, wie niet waagt wie niet wint.

Heb even online gekeken en het worden er 2 van deze (de laatste in de lijst, tevens ook de grootste). totaal 116 watt.

Filter is een Phat/ Rhino filter 255m3
    Buisafzuiger BK 125 365m3 (maar nog niet zeker)

Twee vraagjes:
    Wanneer ik deze afzuiging lager laat draaien door middel van een fan controller, dus onder de 255m3 die de filter nodig heeft, ontsnappen dan niet de wiet geurtjes?

Stel de temperatuur blijft boven de 10 graden, dan zal de groei evengoed nog stagneren omdat daarvoor de temperatuur toch hoger moet zijn?

Comment

je filter moet meer capaciteit dan je afzuiging hebben..
      __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Dan is het alleen maar beter kan ik de afzuiging op 50 % laten draaien. Ik wil namelijk 0.0 geluid uit mijn hok horen want er lopen vaker mensen achter langs

Comment

als de afzuiger gaat brommen dan heb je het toerental te laag, gaat de levensduur flink sneller achteruit
          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Ik heb de growshop even gemaild met de vraag of ie dimbaar is, tot 65% dimmen zou voldoende moeten zijn, want dan zit ik onder de 255m3 van de koolstof filter

Dacht altijd dat de afzuiger meer capaciteit moest hebben dan de filter.. Bedankt voor de info !

Maar 255 m3 afzuigen in een hokje van 1.50x1x1.80, dan is alle warme lucht toch weer binnen een paar seconde afgezogen? of heb ik het mis

Comment

Bezig...
            X