Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stiekem kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stiekem kweken

    Korting op 420shop
    beste forumleden

    ik heb hier al een beetje zitten rondzoeken en heb er heel veel zin in om een plantje te zetten.
    microkweek lijkt me handig omdat het oor eigen gebruik is.

    alleen zit ik met een klein probleemje...

    ik woon nog thuis en mn ouders zouden dit afkeuren als ik zou kweken.
    kan er iemand me helpen om dit zo stiekem mogelijk te doen? iemand tips?

    groetjes
    kweker in opleiding
    Last edited by lolpol954; 12 June 2013, 14:20. Reden: typefout is zo slordig

    #2
    Re: stiekem kweken

    guerilla zou ik doen want je kan een wietplant bijna onmogelijk thuis verstoppen. Al is het wel gelukt in dit kweekverslag http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...highlight=grow

    Comment


      #3
      Re: stiekem kweken

      Heb je een plek in huis waar je ouders niet komen? denk aan ergens achteraan op zolder of iets dergelijks. Dan kun je gewoon een kweektentje kopen en die daar neerzetten.

      Comment


        #4
        Re: stiekem kweken

        Stel het ze (jouw ouders) eens zo voor: je blowt. Of het nu van ze mag of niet, je doet het toch wel. Dan kun je kiezen: criminele organisaties steunen door in de coffeeshop te kopen. Of zelf een plantje zetten zoals ome Jan dat vroeger deed. Bedenk je ook dat de meeste thuiswietjes minder sterk zijn dan de coffeeshopknallers. Daarbij komt nog dat er in de coffeeshop geen controle is op gemalen TL-buizen en weet ik veel wat. Thuis doe je dat wel. Geen vervuiling, minder sterk, je steunt de criminelen niet, kost nauwelijks geld, je leert nog eens wat over tuinieren. Allemaal voordelen ten opzichte van de shop. Dat kunnen jouw ouders ook niet ontkennen. In goed overleg is er veel mogelijk! Alles beter dan stiekem doen. Want stel dat ze erachter komen.. Dan ben je pas echt de zak.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: stiekem kweken

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Stel het ze (jouw ouders) eens zo voor: je blowt. Of het nu van ze mag of niet, je doet het toch wel. Dan kun je kiezen: criminele organisaties steunen door in de coffeeshop te kopen. Of zelf een plantje zetten zoals ome Jan dat vroeger deed. Bedenk je ook dat de meeste thuiswietjes minder sterk zijn dan de coffeeshopknallers. Daarbij komt nog dat er in de coffeeshop geen controle is op gemalen TL-buizen en weet ik veel wat. Thuis doe je dat wel. Geen vervuiling, minder sterk, je steunt de criminelen niet, kost nauwelijks geld, je leert nog eens wat over tuinieren. Allemaal voordelen ten opzichte van de shop. Dat kunnen jouw ouders ook niet ontkennen. In goed overleg is er veel mogelijk! Alles beter dan stiekem doen. Want stel dat ze erachter komen.. Dan ben je pas echt de zak.
          idd goeie bal,
          zeggen dat het minder sterk is
          maar wij weten toch beter ! ? NIET ?

          Comment


            #6
            Re: stiekem kweken

            Ik oogst mijn wiet eerder, juist omdat ik niet kapot wil gaan van stonedheid. Ik wil alleen lekker kunnen slapen. Met coffeeshopwiet word ik niet meer wakker 's ochtends!
            Je kunt in je eigen kweek veel meer finetunen hoe intense high je wilt. In de shop is het: niets voelen of veranderen in een zak aardappels. Ik zit het liefst daar tussenin; weekje eerder oogsten dan 'normaal'.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: stiekem kweken

              hy Lolpop , als ouder kan ik je enkel dit vertellen , mijn zoon kwam thuis van de universiteit en had een plantje bij , wat ik ben beginnen verzorgen , ben er later pas achtergekomen wat het plantje was ,zoon is nu al jaren getrouwd en wie is er blijven kweken , den deze , dus praat er gewoon over en je zal wel zien ,of zet u een potje ergens buiten en zeg gewoon dat je een plantje gekregen hebt en eens wil zien wat het word

              Comment


                #8
                Re: stiekem kweken

                Kwam ook nog wel eens tegen op het forum in een pc box growen, misschien is dat een goeie oplossing om dat te doen ? heb daar zelf nog niet zoveel verstand van ben me eigen nog steeds aan het inlezen en aan het kijken voor me spulletjes haha

                Keep on smoking
                Met vriendelijke groet,

                OwnedNL

                Comment


                  #9
                  Re: stiekem kweken

                  lolpol had niet zoveel geduld.

                  Registratie op 10th June 2013
                  Laatst Actief 16th June 2013
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: stiekem kweken

                    Ja dat kan. Het is mogelijk. Ik doe het ook en tot nu toe nog niet betrapt. Ik heb een kleine tent van 90 x 90 x 60. Met een softbox van 500m3. En het werkt super stil. Je kan eventueel nog een slot op je deur zetten. Je moet wel altijd alert zijn en ervoor zorgen dat jij je deur altijd op slot doet.

                    Comment

                    Bezig...
                    X