Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini grow USB

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mini grow USB

Korting op 420shop
    Ik heb me tog een superidee,
    Ik heb bij de action een aantal usb lampjes gehaald, 32 per lamp, ik weet dat ze werken bij voorgroei, heb het getest, maar als de planten groter worden, zal het dan nog steeds genoeg zijn om ze te groeien, wil namelijk een growset die geen energie slurpt, en waarbij de politie zal denken mocht het ooit ontdekt worden, een usb grow set, hahahaha we kijken de andere kant op

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik heb verder een zelfgebouwde usb ventilator, en zal nog kijken naar een filter, ik ga voor 2 plantjes, in een oude koelkast die mooi wit is van binnen. Verder heb ik bio voeding en ga ik groeien vanuit zaad.(medi weed (zaden van een kennis gekregen) + nog wat gewone zaden hier en daar. Dus een mooie verrassing, ( heb een mix van zaden ontkiemd, en heb nu 3 verschillende planten die semi buiten staan, weet niet eens welke welke is)). maar ze zien er alle 3 anders uit, fucking vet( 2 bloeien al en de 3e is erg laat, maar ook heel klein, dus die gaan we lekker laten groeien en dan oogst ik wat later( wordt een leuk testje, schijn bij met gewone lamp, mocht er weinig zon zijn, maar er is nu nog genoeg zon denk ik zo.
    Last edited by stressloos; 15 August 2013, 08:44.

Re: Mini grow USB

Foto van je kastje en lampjes

Gr Bella
    God was never on your side..

Comment

Gaan ze daar niet extreem van strekken?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ja, foto's komen nog, ga morgen op vakantie(probeer vandaag foto's te maken, ook van me buitenplantjes).
        Ze zullen het misschien wel zwaar hebben, heb ook nog een warmtemat, maar wil niet beginnen aan pro lampen e.d. dus ze moeten het hiermee en misschien zonlicht achter de ramen hebben, heb verder een led sfeerlamp met instelbare kleuren, rood/blauw.
        Maar het gaat mij erom dat ze wat geven ookal is het niet veel, lijkt me leuk om usb te groeien, gewoon omdat het kan, en wil iig nu nog geen pro led lamp halen, of kweekspaarlampen in de koelkast hangen. Binnenkort een groeiverslagje over een aantal maanden

Comment

Bezig...
        X